.My name is Yuval.
אל תדאגו, כל התוכן 100 אחוז מומצא

מבוגרים לא בוכים…

.My name is Yuval. 13/01/2017 944 צפיות 6 תגובות
אל תדאגו, כל התוכן 100 אחוז מומצא

הסתכלתי עליה,על הילדה תכולת העיניים שתמיד מחייכת,על הילדה שלי, על נועה שלי והבנתי שאני כבר צריך להתחיל לספור את הפעמים שאראה אותה. לא האמנתי שזה יגיע כל כך קרוב אליי. שהילדה הקטנה שלי תחלה בסרטן. רק לפני חודש עלתה לכיתה א`! רק אתמול גילו לנו מה עומד לקרות. אשתי התעלפה במקום ואני רק בהיתי בה והבנתי שאולי זו הפעם האחרונה שאראה אותה. ניסיתי להתכחש ולחשוב שאולי זהו רק חלום רע ולהגיד ש"ילדים לא חולים בסרטן"
נועה הייתה כל העולם בשבילנו. ובעוד חודשים ספורים תיתן את הנשמה שלה בחזרה. רק חשבתי "למה זה לא יכול להיות אני במקומה?! למה דווקא ילדה תמימה שלא עשתה רע לאף אחד צריכה למות בעוד 3 חודשים?!"
הסתכלתי שוב על נועה`לה שלי ולא ידעתי מה להגיד לה. רק בכיתי . היא שאלה אותי "אבא,למה אתה בוכה? מבוגרים לא בוכים."
נועה, אני יודע שאת מבינה. אני,אני לא מבין! אני הייתי אידיוט גמור ולא טיפלתי בך בזמן כשהתלוננת שאת לא מרגישה טוב! עכשיו את משלמת את המחיר-לא אני. זה אמור להיות אני!
אני לא יודע אפילו מה לעשות עם עצמי. אני מוכן לוותר אפילו על חיי שלי כדי שלא תהיי בין המתים. אבל אני לא יכול להחליף אותך. בקרוב מאוד את לא תסבלי. אני,אני אסבול, וזה מגיע לי! אבל לא על חשבונך.
אני אדאג שהחיים הקצרצרים שלך יהיו יפים! את תספיקי לעשות המון , כמעט כל מה שתרצי. אני יודע שכלום לא יפצה על החיים שלך, אבל כל עוד את חיה, יהיה לך טוב! הרי תמיד אומרים "תחיה כל יום כאילו הוא היום האחרון" ונעשה את זה, כי כל יום באמת יכול להיות האחרון.
נועה, אני מנסה להדחיק ולא מצליח.
אני לא מצליח אפילו להגיד או לחשוב על זה, זו פעם ראשונה שהיום הזה עולה לי בראש. היום שבו תחזרי לשמיים. ביום הזה, גם אני אמות.
אני אמות, כי את חלק ממני.


תגובות (6)

וואוו…
תראי. אני קראתי משהו כמו 4 פעמים ולאט. לאט, כי זה טקסט מאוד מאוד מחייב. סיטואציה כזו, כשהיא לא מגיעה מהמקום האוטנטי(תודה לאל!), צריכה להיות מאוד בוגרת ואחראית. יש מקומות בטקסט שהאמנתי ויש מקומות שלא כלכך. אני חושב, שאבא שמגיע למקום הזה, שלושה חודשים מראש לא ירים ידיים ככה ולא ידבר על הסוף בכזו תבוסתנות! שלושה חודשים הם נצח כדי להתנפל על החיים ועל התקווה ועל כל שנייה ושניונת עם הילדה שלו בחיים. הוא לא ידבר במושגים של "פעמים" שבהם יראה את הילדה שלו חיה. הוא ישרוץ אצלה ולא יעזוב אותה לרגע. זמן להאשים את עצמו ולהתאבל יהיה לו אחר כך למשך נצח נצחים.
אני חושב שזה ניסיון שעשית לגעת במשהו קשה שלא ניתן לתאור, אבל זה בוסרי מידי. זאת לא אשמתך. אני מניח שאת צריכה זמן התבגרות. שוב… רק מניח, כי אין לי מושג בת כמה את. אבל זה כתוב יפה וכל הכבוד על הניסיון.

14/01/2017 10:14

    אתה צודק במאה אחוז. ולשאלתך, אני בת 12.

    14/01/2017 11:26

כשאני קורא את גילך אני בהלם כמעט. כי הכתיבה שלך מאוד מאוד בוגרת לגילך. וואווו… כל הכבוד באמת גם על איכות הסיפור וגם על האומץ להיכנס לנעליים של אבא(אבא, לא אמא, אבא…)במצב כל כך קשה.
התוספת שהכנסת לסיום הסיפור מוסיפה. אני מאמין שבעוד שלוש-ארבע שנים, תקראי את הסיפור הזה ואז, כבר אז תביני כמה היית נאיבית היום. שוב, אני אומר את זה אך ורק ממקום טוב. אבל באמת כל הכבוד לך. מרשים.

14/01/2017 21:05

ואו… שוק, את בגיל של אחותי הקטנה וכותבת ככה?
ציפור קטנה , פוטנציאל נהדר.

15/01/2017 18:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך