את כנראה מתבלבלת, אני הוא אלוהים

02/07/2014 558 צפיות 5 תגובות

היה היה רונאלדו שחי לו אי שם במעמקי היבשת פורטוגל. יום אחד יצא רונאלדו האגדי לשחייה לילית באדמה תוך שהוא חותר בזהירות משוועת על מנת להתקדם במהירות המירבית על השיחים והקוצים הנוראיים. כמובן שהשחייה היא על מנת לשמור על הגוף החטוב שלו וכמובן כדי להתאים את עצמו לחיי הגונגל בברזיל. צבעו השחור של הבחור השתלבו היטב עם החשכה והוא חלף ביעף ליד אנשים רבים ואף לא אדם אחד ראה אותו.
אך לפתע, כעבור כמה שעות של שחייה קשה ומייגעת, ואחרי שרונאלדו כולו מזיע ונוטפת לו זיעה מהביצים, פנתה אליו בחורה יפייפיה, הדוגמנית של פורטוגל, ושאלה את רונאלדו מה הוא עושה:
\"היי רונאלדו, כאן האישה היפה ביותר בפורטוגל, מה אתה עושה?\"
\" כלום, אני סתם שוחה כמו טמבל ביבשה, יצאתי מביתי וכפי שאת שמה לב אני עדיין בביתי.השרירים עובדים יפה מאוד, איך אין לי מוח כלל.העיקר שברגליים יש מה שצריך, זה מספיק!\" השיב רונאלדו.
\"אממממ הסבר מעניין, מה דעתך שנקפוץ לשבת על קפה? אני חייבת לשאול אותך כמה שאלות על ההצלחות שלך\"? שאלה הדוגמנית.
\" צר לי,הדוגמנית של פורטוגל, אך את מדברת פה עם אלוהים, אלוהים בכבודו ובעצמו.אם בא לך, את יכולה לגעת לי בזרת\".


תגובות (5)

מישהו כאן חושחש יותר ממה שטוב לו.
אלוהים? באמת?

02/07/2014 04:45

    זה ביקורת על הבן אדם, בן אדם :)

    02/07/2014 04:48

זה ביקורת על הבן אדם, בן אדם :)

02/07/2014 04:48

כשציינת שצבע עורו השתלב עם החשיכה, לי אישית, זה הצטייר כגזעני.
אבל אולי זו רק אני.

יש לי את הספר של רונאלדו בבית, ואני חייבת להודות שהוא אכן מתנשא כפי שכולם מציגים אותו. אבל בכנות, הוא מתעסק בכדורגל – עדיף לבקר את כושר המשחק שלו, מאשר לרדת לחייו הפרטיים ולצאת מגעילים.
אבל דעה זו דעה, אני לא מתכוונת לשנות דבר.
לגבי הקטע – אני לא בטוחה שהז'אנר נכון. כנראה בגלל האתר, יצאו לך סלאשים לפני המרכאות. ביקורת או לא ביקורת, היגיון הוא לא החלק החזק של הקטע.

02/07/2014 13:18

    לדעתי זה לא גזעני. זה תיאור. :P
    הספר שלו? ראיתי אותו בחנות ספרים והאמת היא שחשבתי שזה בזבוז של דפים. *תקוללי, שנאתי לכדורגל וכל סוג ספורט אחר!*
    לגבי הקטע, אני דווקא אהבתי. סאטירי ומוגזם, קומדיה במיטבה.

    02/07/2014 13:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך