החתול הסופר
אהבתם?
אם כן, אחלה, אם לא, אז אני עצוב :(

ספר דברי הימים למלכי הפלאפל -פרק ב'-

החתול הסופר 23/02/2014 695 צפיות תגובה אחת
אהבתם?
אם כן, אחלה, אם לא, אז אני עצוב :(

ויהי, בשנת חמישים ותשע למלוך פלאפליוס על ממלכת הפלאפלים.

ויבן פלאפליוס ערים- את תל-כרוב בהרי כרוב ואת עין במעיינות הסחוג ואת עיר מבצר בדרום בארץ שממה ואת עיר הדוכנים במפרץ הצ'יפס ואת ז'ולמנה במערב ואת הארמון הגדול בצפון ואת שמן במזרח ליד הים הגדול.

ובכל עיר היו יושבים הפקידים- על תל-כרוב עמד כרוביון, ועל עין עמד פלאפליון השני, ועל עיר מבצר ישבו קצינים רבים, ועל עיר הדוכנים ישב עמוס, ועל ז'ולמנה ישב יוסי, ועל הארמון הגדול ועל פלאפלי'ה ישב פלאפליוס, ועל שמן ישב צ'יפסיוס.

אך מהשבטים של פלאפלן ופלאפליס לא ישבו בממלכת הפלאפל ונדדו לצפון ולמזרח- וישבו בארץ הפלאפלים הנידחים.

ובאי החמוצים את הערים חמוצי'ה וגזר, ובאי אלף הרטבים את חרדל ואת מיונז.

ויהי, בשנת שלוש מאות ושבעים וחמש למלוך פלאפליוס על ממלכת הפלאפלים.

והחצילים הענקים ישבו בהרי הקרח ליד ים הקולה והענבים, וצרו על סוחרי הפלאפל העוברים בדרכים.

ופלאפליוס חישב להפטר מאלו ולגרשם, וגייס צבא אלף ומאה פלאפלים חמושים בכלי פלדה וארד לצור על מושבות החצילים וכפריהם ועריהם. והחצילים ציידים מיומנים, אך עבודת אדמה לא ידעו, ואת מלאכת המרעה לא שמעו.

ובמשך שלוש שנים נלחם פלאפליוס במלחמה וגרש את החצילים מז'ולמנה הרחק ליבשת החצילים, שם הקימו ערים רבות ותחנת כוח סולארית, וחיו שנים רבות בשלום עם ממלכת הפלאפלים.

ולא נשאו הפלאפלים אל העמים חרב וקשת ואין צעקה ברחובות הממלכה.

ויהי, בשנת שלוש מאות ותשעים ושתיים למלוך פלאפליוס על ממלכת הפלאפלים.

ופלאפליוס קרא לחמישים מגיבורי החיל אשר ידעו מלחמה וקשת והיו חזקים מכל פלאפל אשר על הארץ.

לכו, גשו אל היום הגדול והרגו במפלצת השווארמה, המטילה אימה על עוברי הים ואניות הסחר. חזקו ואמצו ולא תחתו, כי היום יום גדול לכם.

והגיבורים נסעו מפלאפלי'ה לתל-כרוב ולשמן, ועברו בים השמן הרותח. ומסע של שבועיים וחצי היה עד למקום מושב מפלצת השווארמה.

ומפלצת השווארמה- שלוש אלפים לאפות אורכה, ומאה לאפות רוחבה. ודמותה כנחש ארוך, וכל עורה היה שריון עשוי לאפה טהורה אשר חץ לא יעבור דרכו וחרב שבור תשבר בהכותה אותו.

והקצין העומד על המשלחה ירה שלושה חצים לעיני המפלצת וטחינה ניגרה אל הים הגדול. והמפלצת אחזה בספינה ושברה אותה ושלושים מלחים טבעו בים הגדול. והקצין וסגנו וחייליו טפסו על המפלצת וניסו לדקרה, והקצין נכנס לפיה ודקר את גרונה ונפל בעת ההיא חלל, וחמישה מלחים והסגן ברחו והגיעו עד למפרץ הצ'יפס, ונסעו לפלאפלי'ה לבשר למלך.

ובעת ההיא לא פחדו עוד הסוחרים ויורדי הים להפליג בים הגדול וקולה רבה הובאה מאיי הקולה.

עד כאן דברי פלאפליון השני, העומד על עין.


תגובות (1)

הו' ברוך שובך!!!
מלא זמן לא ראיתי אותך (כשאני מתכוונת ל'אותך' אני מתכוונת לפרופיל החתולי הזה 3:)

23/02/2014 10:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך