deg

האמת מאחורי סיפורי האגדות!!!!!!!!!!! – פרק 1

deg 06/12/2014 2564 צפיות 2 תגובות

הקדמה:
אולי אתם מכירים את כל סיפורי האגדות האלו (שילגייה , כיפה אדומה , רפונזל , סינדרלה ועוד.) אז אני , בלש בשם ######### (הממשלה לא מסכימה שאחשוף את שמי למקרה שהערבים\האנשים מספרי האגדות ימצאו את היומן הזה .) חשפתי אחרי עבודה קשה , ומעשי גבורה . או !!! שכחתי להזכיר זה יומן סודי ביותר שכאשר הוא יושלם הוא ישלח לממשלה. בכל פרק ביומן זה אני אספר על אגדה אחרת את הסיפור האמיתי שלה.

פרק ראשון – כיפה אדומה

אתם בטח מכירים את הסיפור של כיפה אדומה (כיפה אדומה מסתובבת ביער , פוגשת זאב , זאב בא לבית של סבתא , זאב רוצה לאכול את סבתא , בא צייד , צייד הורג זאב , הכול טוב ) אז זה בכלל לא היה ככה , תקשיבו : כיפה אדומה זה בכלל כיפה וורודה. (האנשים רצו שזה יתאים גם לבנים) כיפה וורודה הלכה לטייל ופתאום פגשה זאב ונתנה לו בוקס כי הוא לא ניסה לאכול אותה . הזאב התעצבן ונתן לה סטירה . אחרי כמה דקות היה קרב אימים במכות , עד …… שהכלב האגדי הגיע , הלא זה היה סנטה כלב קלאוס . סנטה כל קלאוס השתיק אותם והתעצבן . סנטה כלב קלאוס היה רעב ורצה לאכול את האנשים הכי קרובים אל כיפה וורודה והזאב . הוא בחר בדודה (לא סבתא) של כיפה וורודה ובארוסתו של הזאב , הנסיכה זאבה . לנסיכה זאבה יש המון שומרים והזאב ניסה לאכול אותה אבל השומרים תפסו אותו וזרקו אותו מהארמון , אז הזאב בא לסבתא ורצה לאכול אותה אבל אז הוא גילה שסבתא היא סופר – סבתא עם כוחות מדהימים ועם 50 קעקועים . והקרב החל ……

מצטער שתקעתי אתכם ככה אבל זה כל מה שהספקתי לגלות…

המרגל ####****


תגובות (2)

קצת לא מובן..
מצטער, לא כל כך אהבתי את הרעיון……..

06/12/2014 18:00

חחחחחחחח קרע אותי חחחחחחחחחחחחחחח,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

המשךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/12/2014 22:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך