deg

האמת מאחורי סיפורי האגדות!!!!!!!!!!! – פרק 2 גירסא 2

deg 10/12/2014 795 צפיות 3 תגובות

יומן , באתי לספר לך עוד גירסא על סיפורה האמתיתי של סינדרלה .
פרק 2 – סינדרלה- גרסא 2
בגרסא זו , סינדרלה היא אישה בת 93 אשר מאוד זקנה , ללאילדים, ללא נכדים , ללא בעל . היא הייתה מאוד , מאוד, מאוד ……………………………………………………………………………………..
שמחה . כן , סינדרלה לא רצתה ילדים , לא נכדים .כי , היא אמרה שלא יהיה לה זמן לטפל בהם . אתם מבינים סינדרלה היא פוליטיקאית קסומה . פוליטיקאי קסום זה פוליטיקאי שיש לו כוחות רבים , שקובע מה מאושר בעולם האגדות, ומה לא, (בגלל זה אתם שומעים את כל השטויות המומצאות האלו. למשל: כיפה אדומה זה בעצם כיפה וורודה .)(תיקראו על זה בפרק 1) תפקידם זה גם להגן על כל הממלכות . לכל אחד מחולקת ממלכה שהוא צריך לשמור עליה. סינדרלה כמעט הכי זקנה שם אחרי גברת ליבני . גברת ליבני בת 463 . ליבני הקימה את הפוליטיקה בארץ האגדות . ליבני היא אישה שעל פניה יש מסכה . אומרים שאף לא ראה את פניה במשך 500 שנים . בין היתר הפוליטיקאים הנוספים הם : טרילי, (פיה) גרדון, (טרול מערות) איז', (גמד) ולייקה (ענקית) . גרדון מתחרה על השליטה בהנהגה מול ליבני. גרדון יצא לא פעם למלחמה במטרה להשמיד את ליבני . גרדון ולייקה מנסים להשמיד את ליבני. הפוליטיקאים הדיחו את גרדון ולייקה , וכרגע גרדון ולייקה תוקפים את הממלכה שסינדרלה מונתה לשמור עליה , סינדרלה ניצחה 50,000 טרולים ו-200 ענקים במו ידיה , סינדרלה קראה לתגבורת ואז …………………………………………………. 50 טרולים קפצו עליה והתחילו להרביץ לה , היא העיפה את כולם במכה אחת. ואז מהשמיים , גרדון קפץ עליה . היא נאבקה , ונאבקה , ונאבקה להחלץ . פתאום ……… טרילי הגיעה והעיפה את גרדון בעזרת קרן לייזר . לייקה הופיעה פתאום . טרילי הייתה צריכה להלחם בלייקה , וסינדרלה נלחמה בגרמדון. "אני לא האויב!!!" אמר גרמדון, "בטח , אז מי האויב ?" שאלה סינדרלה "ליב……" אמר גרמדון , ובאותה שנייה נרצח ע"י ליבני . לפי השמועות ליבני הורידה את המסכה ,"את את ………" אמרה סינדרלה ובאותה שנייה נרצחה ע"י ליבני .

הסיפור לא ברור עד היום , ואף אחד לא יודע איך נראית גברת ליבני עד היום .
מאת :######******####


תגובות (3)

יפה, אך רק שאלה אחת עליי לשאול:
איך אף אחד לא ראה את פניה של גברת ליבני במשך 500 שנה אם גברת ליבני רק בת 463?

10/12/2014 16:20
deg deg

זה עולם של אגדות . הכל יכול לקרות

10/12/2014 16:24

ולמה כתבת לי על הסיפור שלי שהוא גרוע?

10/12/2014 20:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך