deg
תקראו את כל הגרסאות של סינדרלה ותגיבו לי : איזו מהגירסאות הייתה הכי טובה (: תודה מראש. אני אישית הכי אהבתי את הגרסא הראשונה. DEG

האמת מאחורי סיפורי האגדות!!!!!!!!!!! – פרק 2 גירסא 3

deg 11/12/2014 682 צפיות אין תגובות
תקראו את כל הגרסאות של סינדרלה ותגיבו לי : איזו מהגירסאות הייתה הכי טובה (: תודה מראש. אני אישית הכי אהבתי את הגרסא הראשונה. DEG

יומן .
אז הנה הגענו לגרסא ה3 והאחרונה של סינדרלה.
פרק 2 גרסא 3 :
בגרסא זו סינדרלה היא בעצם מלכה של כל יקום האגדות , אבל היא מולכת בעיקר בדייבור (שם של ממלכה) , שם היא הכי הרבה נהנית , כי שם האזרחים הכי נאמנים לסינדרלה . בסך הכל סינדרלה לא הייתה מלכה כל כך רעה , היא גבתה מיסים והקימה צבא והכול , אבל היא לא התעללה בנתינים שלה . הדבר שסינדרלה אהבה לעשות זה , להמציא רעיונות של חפצים , ואז שהמדענים שלה ינסו לממש את הרעיונות. יום אחד סינדרלה חשבה על רעיון : לבנות פצצה שיכולה להשמיד את כל העולם .(הרעיונות שלה היו די מטורפים) המדענים הטובים ביותר שלה , בהנהגתו של ד"ר פרופסור לירקי . פרופסור לירקי הוא גאון אשר תומך מאוד בהצעות של סינדרלה . המדענים התחילו לעבוד במרץ . לקראת סיום העבודה פרופסור לירקי הציע לסינדרלה להשמיד את כל היקום , חוץ מממלכת דייבור , סינדרלה דחתה את הצעתו מכייוון שאנשים חפים מפשע לא צריכים להיהרג , אלא אם כן המון אנשים יעצבנו אותה. כאשר הפצצה הייתה מוכנה, סינדרלה השתמשה בה בתור איום , לכל מי שינסה להתמרד נגדה . פרופסור לירקי הגיע לארמונה של סינדרלה עם 50,000 לוחמים מיומנים . הוא הצליח להכניע את סינדרלה , ותוכניתו הייתה לפוצץ את כול היקום (כולל דייבור) . מה שהוא לא ידע זה, שסינדרלה שילמה כסף לפיה מיוחדת שיכולה לשאוב דברים לאיפה שבא לה , סינדרלה רצתה לשאוב את הפיצוץ למימד אחר . לירקי התחיל בפיצוץ . סינדרלה והפיה הגיעו והפיה התחילה לשאוב את הפיצוץ , מהר לפני שהוא הורג מישהו . אחד החיילים שראה אותה , קפץ עליה , ובגלל זה היא לא הצליחה לכוון , ובמקרה הפיצוץ נשאב לתוך לירקי , שמת מהפיצוץ . במזל לא היו נפגעים , וכולם שרדו את הפיצוץ חוץ ……. מלירקי. כולם שמחו שהכל נגמר , וסינדרלה להפוך את המדינות לעצמאיות .
וכולם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך