deg
בבקשה תגיבו על מה שאתם רוצים שיהיה בסיפורים הבאים

האמת מאחורי סיפורי האגדות!!!!!!!!!!! – פרק 2 גירסא 1

deg 09/12/2014 648 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו על מה שאתם רוצים שיהיה בסיפורים הבאים

יומן . אני חקרתי במשך שנתיים את הסיפור של סינדרלה ומצאתי 3 גירסאות לסיפורה :
פרק 2 – סינדרלה. גירסא 1
סיפורנו מתחיל כאשר סינדרלה בת 43 עם 4 בנות ובן אחד : ריקו , וונדי , ריה , לקי , וריטה. סינדרלה הייתה כמו מלכה בביתה . היו 4 תפקידי שירות בביתה , והילדים שלה התחלקו בינהים וכל הזמן התחלפו : שתי בנות קירצפו לה את הגוף (לא כדאי שריקו יקרצף לאימו את הגוף) , אחד\ת הילדים היה מנופף במניפה וקורא בקול: "הריעו לאמנו האהובה והטובה מכל האמהות בעולם , והילד\ה ה3 היה סוחב את הכיסא שעליו סינדרלה ישבה , והלך לאן שרצתה עם הכיסא על גבו , לכיסא היה גם משקולות , אשר שקלו 45 ק"ג, (סינדרלה טענה שהמשקולות מפתחות להם שרירים) זו הייתה "עבודתם" של הילדים . לסינדרלה היה גם בעל, שמו היה בנג'מין . בנג'מין היה בעלה לשעבר . בנג'מין היה גם אחד ה"משרתים" של סינדרלה, הוא הוחזק בכח ע"י סינדרלה, אשר לא רצתה שהם יתגרשו לאחר שהוא התגרש ממנה בכח , ע"י איומים מבית המשפט לאגדות . בזמן שהוא ארז את חפציו היא קשרה אותו, והכריחה אותו להוליד לה עוד ילד , וכך נולד ריקו. כיום היא מחזיקה בו בתור משרת שתפקידו היה לנשק את סינדרלה כל פעם שהיא רוצה (סינדרלה הייתה מאוד סוטה . בשבילה זו הייתה הנאה ) . כל פעם שהוא לא מקשיב או בורח סינדרלה משכירה 50,000 פיות קטנטנות ו7 ענקים , כל הפיות מחפשות את בנג'מין (אם הוא בורח) וברגע שהפיות תופסות אותו הענקים מרביצים לו עד שהוא צורח בקולי קולות: "סינדרלה . אני אציית לך לעולמים" , ובכך היא משתמשת בהקלטה לבית המשפט , כהוככה שבנג'מין לא סובל. יום אחד ריקו, שהיה בתפקיד "המנפנף" החליט שנמאס לו . הוא זרק את המניפה על הרצפה, וברח . סינדרלה כעסה מאוד . הייתה לה תוכנית .
אחרי חצי שעה , ריקו הרגיש מוזר , אף אחד לא חיפש אחריו , הוא לא היה צריך להסתתר מאף אחד …… עד שהוא קלט ענק . הוא הסתתר מאחורי עץ , ואז הוא גילה שזה לו ענק של אימו , כי הוא רק רצה לקנות בשוק הקסמים . הוא עמד לצאת מהמחבוא ואז שמע את וונדי וריה מדברות . הוא לא הבין איך אחיותיו השתחררו מהמסדר הממושך של אימו . "אוףףף למה דווקא אנחנו צריכות לפתות את ריקו למלכודת " אמרה ריה . "היי ריה , היי וונדי , מה אתן עושות פה ? רוצות להרוג מישהו במקרה?" ריקו יצא מהמחבוא ושלף חרב , שהוא ואביו הכינו בסתר. 5 ענקים יצאו מתוך השיחים (אין לי מושג איך הם הצליחו להיכנס לשם) . ריקו ניסה להרביץ לאחד הענקים עם החרב, אבל הענק תפס את החרב , וקיפל אות לשניים . כל הענקים רצו אל ריקו , וחנקו אותו עד שמת . באותה שנייה בנג'מין שמע קול שאמר "היה שלום" ממש בלחש.

כתבו את הגירסה שאתם מכירים לזכרו של ריקו , וכדי לעשות את סינדרלה טובה. (יש חשדות שסינדרלה איימה על אנשים לעשות אותה גיבורה , ובעצם להמציא עליה סיפור שלם.)
יצרו את ריקו מהסרט "מדגסקר" לזכרו של ריקו מ"סינדרלה.
גירסא 2 – בקרוב


תגובות (3)

לא רע..

09/12/2014 17:36
deg deg

תודה . בבקשה תענו לי . מי רוצה מבין הדמויות הבאות שיהיה את רפונזל\פיטר פן\היפיפייה הנרדמת. תבחרו אחד מהם.

09/12/2014 17:59
uta uta

חחח ווואי מגניב הקטע עם ריקו :))

12/12/2014 19:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך