אהרון ספיר
@הסיפור הוא פרי דימיונו של היוצר וכל קשר למציאות הוא מקרי בהחלט לללל

הבלש קים פרק ה :" מרגל "

אהרון ספיר 24/03/2015 698 צפיות אין תגובות
@הסיפור הוא פרי דימיונו של היוצר וכל קשר למציאות הוא מקרי בהחלט לללל

"רגע אני צריך להבין איך ידעת שיש רק שלש אנשים "
" פשוט מאד מרקו שתיים כיסו את המצלמה ועוד אחד שניכנס בפנים הם פחדו לספר על זה להרבה אנשים מפחד של הדלפה וגם שהכסף התחלק טוב חוץ מזה הם היו במשאית עם מושב לשלש אנשים ומאחורה היה ארגזים קטנים חשופים לשמש הבדואי אמר לי כששאלתי אותו הם לא היו רוצים שאחד יהיה מאחורה זה לא חוקי וזה היה מעלה חשד "
" ואיך ידעת שהם תיקנו את הרכב דווקא שם אחרי הכל היו שתי מוסכים קרובים לבדואים "
" השניים הם יהודים הם לא פותחים בשבת רק הבדואים פתחו "
" ולמה אתה חושב שהם תושבים "
" הם הכירו את המוסך מן הסתם שאחד מהם לפחות גר בעיר והם גם הכירו את הסופר שנשדד וידעו איפה המצלמות " אמר קים תוך כדאי שהוא מדליק סיגריה " רק חבל שהם לא הכירו את העמוד " צחק
" חחח לא ניסת לחקור על הסיגריות כמה הם לא בריאות ?"
" לעזאזל עם הסיגריות זה הדבר היחיד שאני מפחד לחקור "
" טוב מה עכשיו ?"
לפני שאני עושה שיחה תעשה בדיקה קטנה שאין מי שמאזין "
לבנתיים שקים יישב במשרד ומרקו ייצא לסרוק הוא שמע את הכל של מרקו אומר " אה… קים בא רגע "
"כן מרקו הנה באתי"
"תראה אותו שכוב על הרצפה "
"תסובב אותו שנייה " מרקו סיבב אותו וגילה בן אדם מעולף
."תושיב אותו במשרד שלי " פקד קים
"עכשיו תענה לי מה קרה לך "
"עברתי פה לתומי ופתאום ראיתי מישהוא שרבתי איתו בעבר הוא הרים אבן וזרק עליי בפנים ואז התעלפתי "
"אני לא יודע כמה מקצועי אתה… אבל אתה הולך לכלא בעוון ריגול וכשאני יוציא רעיות אנתוניו המפקד שלך ישב חדר לידך "
אחרי שהמרגל נטפס לחקירה מרקו שאל שאל את קים " וואלה איך ידעת ? "
"שמע הבן אדם היה הפוך על הפנים בן אדם שזורקים עליו אבן בפנים בדרך כלל נופל לאחור למדתי את זה מסיפור גוליית ודוד … הוא ריגל אחרינו ולמקרה שתסרוק הייתה לו תוכנית וזה לקחת ערבוב של כמה צבעים ווזלין מעל נייר שיהיה כמו העור הקשה ואז להשים קקאו קקאו כהתחלת גלד ואז הוא לקח חומר בשם "אצטון" הוא בן אדם עם חשיפה אקוטית וכך התעלף לכמה דקות "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך