תולעת ספרים
אל תדאגו יש המשך! עוד מעט אעלה אותו..

הילדה המאושרת-חלק 1(מתוך 2)

תולעת ספרים 19/04/2014 618 צפיות אין תגובות
אל תדאגו יש המשך! עוד מעט אעלה אותו..

הסיפור הבא שאתם הולכים לקרוא,זהו סיפור גבורה והצלחה.סיפור שכמעט אין כמותו.
הוא מספר על ילדה,בת 8.ילדה רגילה כמו כולם,מלאת חברה,ילדה יפהייפיה עם שיער גולש..
ופנימיותה גם כמו יופיה..
הילדה התעוררה יום אחד והרגישה לא טוב.הורייה חשבו שזה אולי עוד איזה חום נורמטיבי שיש לכל אחד.
הם בדקו ולא זה לא היה שום חום.הילדה גם התלוננה על גוש בראש והורייה חשבו על הנורא מכל..הם לא רצו להלחיץ את בתם (היחידה) ואמרו לה שהם יילכו לרופא ואז יידעו בוודאות מה קרה לה.כמובן שהתגלה להם שהיא חולת סרטן.
הם לקחו את בתם,לשיחה בוגרת ואמרו לה את הבשורה.אמא שלה אמרה לה:"בתי..את חולת סרטן.סרטן זוהי מחלה …די קשה.יש כאלה שיוצאים ממנה ויש כאלה שלא אבל את חייבת להיות אופטימית ורק ככה תצאי מזה.יש מזל שגילינו זאת מוקדם ככה הסיכוי לצאת מכך,יותר גדולה.אנחנו נלך איתך לטיפולים והכל יהיה בסדר!.
הבת הייתה בוגרת לגילה והבינה את המשמעות של המחלה.
עבר שבוע והטיפולים החלו.
היא התחילה לא לבוא לבית הספר בערבות כך,ויחד עם הוריה והמנהלת והמחנכת,הם החליטו שהיא תשלים את החומר כל יום אך היא לא תבוא לביה"ס.
הגיע הטיפול בו שיערה הורד ממנה והיא הייתה צריכה לשים פאה.
היא הרגישה בטוחה בעצמה וכל הזמן היא הרגישה אופטימית והיא ציפתה לנורא מכל!.
הגיע יום,שבו היא התחילה להרגיש נורא חלשה.
היא התעורה בבוקר ואמה הכינה לה ארוחת בוקר והיא התעלפה.מהר לקחו אותה לבית חולים וטיפלו בה.לא היה בטוח אם היא יוצאת מזה…זה היה קשה מדי.
לפתע,הרופא ייצא מחדר הניתוחים ובישר להורייה של הילדה בשורה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך