אאוריקה
זה יהיה פנטזיה :)

הקדמה + כמה שאלות

אאוריקה 21/06/2014 734 צפיות 5 תגובות
זה יהיה פנטזיה :)

אשמח אם תעזרו לי למצוא שם לסיפור :)

הקדמה:

קוראים לי אמט, אני בן 12, אני עם אחותי הקטנה , אנה , נאבק על החיים שלה, אתמול היא חגגה את יום הולדתה ה – 5 וכבר באו האנשים… "אני לא מבין," אמרתי, "אין פה מה להבין, ילד" "הבטחתם שלא תבואו לפה" ההורים שלנו היו אמורים לסכם איתם משהו, לא?! "אתה רואה מישהו שיעצור אותנו? כי אני לא" ניסיתי לעשות הכל כדי שלא יקחו אותה, נלחמתי בכוחותי האחרונים באנשים המגודלים ההם, אבל הם הפילו אותי לרצפה ועילפו אותי. אני שומע את אנה צורחת "אמט! תעזבו אותי" אני שומע ורוצה לומר לה 'אל תדאגי, אנה . אני בסדר…' אבל נתקל בכישלון. אני מצליח להוציא קול חלוש מפי שמוציא את אנה מדאגתה המתמשכת שמתתי, אבל הדאגה הזאת עומדת לחזור. אני שומע קולות מגפיים צבאיים מתקדמים לעברי ומכריח את עצמי לפתוח עיניים, לא משנה כמה מאמץ זה גוזל ממני. אני רואה את אחד האנשים עומד לידי וצועק לאיש השני "מה לעשות איתו?" "הנוהל הרגיל.." אנה כנראה הבינה מה זה אומר לפני שהוא הטיח את רגלו הגדולה בצלעותיי. אני גאה בך, אנה. איזו אחות חכמה יש לי.


תגובות (5)

נשמע ממש מעניין.
אבל אם זו ההקדמה ואת צריכה שם לסיפור- זה לא מספיק.
אם כבר יש בראשך פואנטה ורעיון על מה יהיה הסיפור, תוכלי להמציא לבד.
אם לא ותצטרכי עזרה מהקוראים, תצטרכי להביא לנו עוד מידע.
בהצלחה ^
בלופ >

21/06/2014 13:39

אני לא יודעת אבל השם 'כישלון זה שם המשחק' עולה לי בראש :)

21/06/2014 13:47

לפי ההקדמה אני מבין שיש משהו עם האחות?….. או שההקדמה פשוט לא ברורה. אם יש משהו עם האחות אז: "האחות הגורלית" אין לי שמץ….. :P

21/06/2014 13:59

נשמע טוב, אין לי שם לתת לך אבל אני מקווה שיהיה לך בקרוב :)

21/06/2014 15:52

טוב , אני מעלה פרק נוסף עכשיו

21/06/2014 16:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך