התרבות העתיקה

01/09/2014 856 צפיות 2 תגובות

פרק 1:
ישבתי לי בחדר כשהחיפושיות הגיעו והתחילו לכרסם את דין, רצתי לעזור לו וקלטתי שאני כבר לא בחדר. דין התחיל לצרוח:" זה שורף, כואב לי, מהר צא מהמער…" הוא מת, נאכל ע"י חיפושיות אוכלות אדם בעודו בחיים, רצתי החוצה כאשר אני בקושי נושם, הסתכלתי על המערה וראיתי שחרוטים מעליה סימנים, ספירלה, משולש עם עין בפנים ו סמל רוחות השמיים. שלפתע התעלפתי, אני פתאום קולט את דין מול עיני חי אומר:" דן תתעורר אנחנו עוד נאחר לבית הספר!" אמרתי:" מה? איך אתה חי?" דין עיוות את הגבות ואמר:" מה זאת אומרת אמא ואבא שלי התחתנו ו…" עצרתי אותו ואמרתי:"אבל החיפושיות כרסמו אותך למוות, מה, מה קורה פה?" דין ענה:" אתה רק חלמת, תירגע!" עניתי:" וואי, אני מצטער זה פשוט הרגיש לי כ"כ אמיתי." דין זרק עלי כרית ואמר:" יאללה כבר, ת'כונן כבר לבי"הס, אתה לא רוצה שזואי תראה אותך בתחתונים בשלב הזה לפחות, יאללה כבר." לבשתי מכנסיים, חולצה גירגרתי מי פה ירקתי ויצאנו. הלכנו לבית הספר, פתחתי את הלוקר ומצאתי שם פתק עם אותם הסמלים בדיוק כמו שראיתי מעל המערה, התחילה לי סחרחורת קלה. היה צלצול והלכתי לכיתה, המורה התחיל לדבר והדבר האחרון שזכרת היה שהעירו אותי מעולף על הרצפה, שאלתי:" מה השעה?" הוא ענה 20:00 עניתי:" מה?! איך?! למה?!" הוא ענה:" התעלפת והיית חסר הכרה, זה הבית חולים." שאלתי:" מה!! איך זה קרה?" והוא נתן לי את הפתק עם הסימנים וענה:" לא הצצתי בו, קח."

פרק 2:
למחרת בבוקר הלכתי לביה"ס לבד, לא רציתי ממש להפגש עם דין בעיקר בגלל החלום. פתחתי את הלוקר שלי ומצאתי עוד פתק בו היה רשום:" האיקס נמצא במקום הכי לא צפוי" לא ידעתי מה לעשות ובדיוק היה צלצול, הפעם לא התעלפתי כל היום ואח"כ הלכתי לגלוש הלכתי לגלוש ונסחפתי אל החוף. נפלתי אל רגליו של דין והוא אמר:" תמיד היו לך איקסים במקום רגליים." ואז זה הכה בי, התחלתי לחפור בחול ולא מצאתי שם כלום. ביום למחרת קיבלתי עוד פתק שבו רשום:"אני מבין שאתה לא פתרת את החידה יש לי טיפ בשבילך, התעלפות אחת מגנה עליך"

פרק 3:
הייתי מיואש, החלום ההוא רדף אותי, התחלתי לראות סימנים והרגשתי שאני פשוט משתגע כל פעם שראיתי את דין פחדתי, לא יצרתי קשר עין ובטעות נכנסתי בבריון הגדול של בית הספר הוא בא תפס אותי מהחולצה והפתק עם הסימנים נפל לי מהכיס. ג'וני (הבריון) אמר:" וואו וואי מכתב אהבה בואו נקרא." הוא הסתכל על הפתק ופשוט נפל, הוא צעק:" מה קורה לי!!!!!!!!!!" וראיתי שרשרת של איקס מתנדנדת על הצוואר שלו. שאלתי:" תגיד מיד מאיפה השרשרת הזאת והוא אמר:" למה נראה לך?" כיווצתי את היד שלי לאגרוף והוא התחיל לצרוח אמרתי לו:" תקשיב יא ב* ז**ה רוצה שזה יפסיק תענה לי מאיפה השרשרת." הוא צעק:" בין העצים המוצלבים מצאתי אותה אתמול כשיצאתי לעשות קצת ספורט." ואז קלטתי את זה. לקחתי את השרשרת שחררתי אותו מהמצב הזה ואמרתי לו להסתלק. אחרי יום הלימודים הלכתי לעצים המוצלבים התחלתי לחפור ומצאתי קופסה קטנה עם שקע בצורת X. הבנתי שצריך להכניס את השרשרת לתקע פתחתי את הקופסה ומה שמוזר זה שלא היה בה כלום. הרגשתי ממש מיואש, אני עשיתי את זה ובסוף מה? אין בקופסה כלום פשוט הכנסתי את הפתק לקופסה חזרתי הבייתה והלכתי לישון. כשהתעוררתי הקופסה לא הייתה על השידה יותר הלעתי לבית הספר ומצאתי אותה בלוקר אבל אז קרה משהו מוזר. ג'וני בא שאל אותי:" נו נו נו, מה זאת הקוביה הזאת." ואז הוא לקח את הקופסה ופתח אותה הציץ פנימה והתחיל לרוץ פתחתי אותה ופתאום מצאתי את עצמי באותו מקום שראיתי בחלום כשהקופסה נמצאת בידי פתחתי אותה והייתי שוב ליד הלוקר.


תגובות (2)

uta uta

אהבתי את הרעיון, את הכתיבה עוד אפשר לשפר..
1. יורדים שורה כל פעם שמישהו מדבר
"אמרתי לה ככה וככה"
"באמת? אני לא מאמינה" (סתם דוגמא מטומטמת אבל רק שתבין את העיקרון)
2.העלילה טיפה טיפה מתקדמת מהר מדיי קודם הוא נאכל ע"י חיפושיות ואז הוא מתעורר ומתעלף שוב פעם והוא מוצא את עצמו בבית חולים אז כאילו תאיט טיפה..
3. הכי חשוב תיאורים ורגשות חבר שלו מת, הוא לא מרגיש עצב? הוא מגלה שהוא חי הוא לא שמח?
אני מקווה שלא נעלבת, זו רק ביקורת בונה ואני מקווה שתתקן ותמשיך ^^

01/09/2014 14:36

מסכימה עם uta לגמרי.
ועוד משהו שחשוב לי לנסח את זאת בנפרד, גם לדעתי העלילה התקדמה יותר מדי מהר. זה קרה כל כך מהר שהייתי צריכה לרגע להפסיק את הקריאה ולסדר לעצמי את המחשבות. אפשר להאריך זאת עם תיאורים ורגשות (כמו שuta הציע).
חוץ מזה, ניקוד לגמרי בסדר והסגנון כתיבה מאוד יפה והרעיון פשוט מדהים ומרתק.

03/10/2014 18:06
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך