Love_Yorsalf121
שמתי את זה בסיפורי גבורה כי אני באמת חושבת שהילדים האלה הם הדבר הכי חזק בעולם שבכלל הם לא מוותרים לעצמם למרות הכל!!!! יום טוב.

חיים מדהימים

Love_Yorsalf121 26/03/2017 752 צפיות 5 תגובות
שמתי את זה בסיפורי גבורה כי אני באמת חושבת שהילדים האלה הם הדבר הכי חזק בעולם שבכלל הם לא מוותרים לעצמם למרות הכל!!!! יום טוב.

ואני עוד מתלוננת שרע לי ברגע שילדים אחרים חוזרים הביתה עם כחולים על גופם מביה"ס.
אני מתלוננת על זה שרמזו לי שאני זונה בזמן שיש ילדות שזה חלק מהשיגרה שלהם.
אני מתלוננת כי זרקו עלי כדור בטעות בזמן שילד בכיתה ב' רואה את הקיר כל יום מקרוב.
נכון,לא מושלם לי ונכון רע לי כאן בביה"ס,אבל מה עם אלה שמקבלים את המכות האמיתיות?אלה שמפחדים ללכת לישון כי המפלצת שבביה"ס היא גם המפלצת שמתחת למיטה.
הפגיעה הפיזית קשה יותר מהנפשית ולפעמים להפך,אבל ברוך ה' אני בין התלמידים שהחיים שלהם בביה"ס הם מדהימים.


תגובות (5)

זו ממש זווית טובה לראות את החיים!
אח, אני אוהבת לראות אופטימיות.

26/03/2017 11:51

או , קטע ממש אופטימי

26/03/2017 11:58

את יכןלה להסתכל על אביטל כפול שלוש ולהגיד מה דעתך על הפרק?

26/03/2017 12:24

לפני כמה ימים הייתה כתבה בחדשות על הילדים המוחרמים בבתי הספר, היה לי ממש קשה לראות אותם ולשמוע את הסיפור שלהם, אנשים יכולים להיות ממש אכזריים. כשדיברו על הפגיעה הנפשית שנגרמה להם זה ממש שבר אותי. בחופש הגדול בין כיתה ג' לד' מישהי ניסתה לעשות עליי חרם. אמא שלי גילתה את זה וטיפלו בזה, וזה לא יצא לפועל. אני לא ידעתי מכלום עד שאמא שלי סיפרה לי כשהייתי בכיתה ו'. וזה העלה בי כלכך הרבה מחשבות, מה היה יכול לקרות, מה גורם לבן אדם לארגן חרם על מישהו? מזעזע בעיניי.

26/03/2017 15:54

ממש אהבתי את הקטע! שאפו!

26/03/2017 20:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך