לזכרם של החטופים :(

01/07/2014 1007 צפיות אין תגובות

אל תסעו בטרמפים! זה מסוכן ויחטפו אותכם, איפה ניסע?
בתחבורה ציבורית, באוטובוס, רגע איפה נרצח עדן אטיאס? בעצם עזבו, בלי אוטובוסים תיסעו במוניות למרות שזה יקר, רגע איפה אבל גרגורי רבינוביץ היה נהג מונית ונרצח גם הוא ע״י הערבים ! אז עזבו הכל, תסעו ברכב הפרטי שלכם, אבל ברוך מזרחי שנסע לליל הסדר נורה ע״י ערבים גם הוא, אז מפסיקים עם הכלי תחבורה והולכים ברגל? אבל שלי דדון הייתה בדרכה לראיון עבודה ונרצחה ע״י הערבים! טוב די!!! לא יוצאים מהבית, אין מה לחפש בחוץ, אבל בני משפחת פוגל לא יצאו מהבית בכלל! ובכל זאת נרצחו ע״י ערבים!!
היום במדינת ישראל כבר אין שום מקום בטוח,אפילו הבית שלך לא.
אתמול מצאו את הגופות של שלושת החטופים.אייל,נפתלי,גיל-עד.
לצערנו לפרשה הזאת,של החטיפה הזאת,אין סוף טוב.
אני בטוחה שכמוני,וכמו כל עם ישראל גם אתם משתתפים בצער המשפחות,שאיבדו שלוש ילדים.שניים בני 16 ואחד בן 19.
ילדים שחלמו להתגייס לצבא,להתחתן,להקים משפחה,לעשות ילדים.להיות מאושרים.
בתור אדם מאמין ציפיתי , קיוותי והתפללתי שהם יחזרו בחיים.לצערנו זה לא ככה…
בגלל המקרה המצער הזה לא העליתי אתמול פרק וגם לא העלה היום…
כל עם ישראל איתם…בחיים לא נשכח אותם,הבשורה הזאת הייתה הדבר הכי קשה לכולם..אני אישית ישבתי אתמול כל הלילה ובכיתי…אפילו לא הכרתי אותם ובכיתי בגללם,בגלל המשפחות שהיו צריכות לעבור דבר כזה..
שישמרו על כולנו מלמעלה..אנחנו נשמור כאן מלמטה:(
אייל,נפתלי.גיל-עד יהי זכרם ברוך..ה, יקום דמם!! ת.נ.צ.ב.ה :(


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך