סבתא יקרה, הסיפור שפרקת באוזני אתמול שבר את ליבי לאלפי רסיסים, רק רציתי לבקש ממך סליחה על שעברת את כל זה לגמרי לבדך, בעיניי את תמיד תישארי הגיבורה הכי גדולה בחיי.

לסבתא היקרה לי מכל

סבתא יקרה, הסיפור שפרקת באוזני אתמול שבר את ליבי לאלפי רסיסים, רק רציתי לבקש ממך סליחה על שעברת את כל זה לגמרי לבדך, בעיניי את תמיד תישארי הגיבורה הכי גדולה בחיי.

סבתא שלי,הפתעת אותי, "קשה לי" המילים האלו לא יוצאות מראשי,ממחשבתי..
אני כל כך מתביישת שלא התעניינתי,שלא שאלתי,חקרתי
אילו הייתי עושה זאת אולי היום היה כואב לך פחות..
אמרת לי שאת לא שוכחת,שאת לא שוכחת שהתינוקת שלך נלקחה ממך באכזריות,נחטפה בידי חיות אדם. סבתא שלי הקטנה, הנמוכת קומה ולמרות כל זה עם החוסן הנפשי הגדול ביותר שראיתי בחיי, סבתא עם כמה דברים את מתמודדת לבדך? למה לא סיפרת לי? למה לא שיתפת?
סבתא מלאכית שלי ההילה הקורנת מפנייך מעידה על כך..
סליחה שלא הייתי שם בשבילך, סליחה שלקחו לך את התינוקת בכוח וברוב רשעותם אמרו שמתה, גזלו ממנה חיים עם אמא בלתי נשכחת!!
סליחה על שהיית צריכה לעבור את זה לגמרי לבדך,סליחה שבתך הקטנה כבר לא איתך,
שלא תזכה להכיר אמא מדהימה כמוך,שלא תזכה לנשק את לחייך הרכות,שלא תזכה לחבק אותך וללחוש לך "אמא אני אוהבת אותך"..
סליחה סבתא על בתך שאפילו ביומה הראשון לא זכתה להכיר את אמה, סליחה על זה שהיא לא ידעה שיצאתם כולכם בחיפושים אחריה,להשיבה אל חיק אמה..
סליחה סבתא שלי,שבכית כל כך הרבה ושזעקת זמן רב מידי "שהתינוקת שלך חיה" ולא היה מי שישמע את בכייך וזעקותיך.. סליחה שהפסדת את התינוקת שלך רק בגלל שאת לא מבינה את השפה,רק בגלל שעלית מארץ אחרת,רק בגלל שצבע עורך שחום,סליחה סבתא על שהגזענות המכוערת פגעה בך בצורה כזו,אני מצטערת סבתא שאנשים כמוני כמוך החליטו לקחת את בתך הפעוטה בלי אישור ובלי הסברים רק בגלל שחשבו שמגיע לך פחות, אותם חיות ארורות שחשבו שלא מגיע לך אותה.. בעוד אני שואלת את עצמי איך אותם חיות יכולות לגדל דורות של ילדים ונכדים כשהם בעצמם,בידיהם לקחו תינוקת חפה מכל פשע,שנאה וגזענות מאמה הטהורה שעברה מספיק בחייה,מאמה שחשבה למצוא מרגוע לנפשה המיוסרת בגופה הקטן של התינוקת שלה, מאמא שרצתה רק לברוח מהמציאות הנוראית שבה היא חיה?
הסבירו לי, איך??
סבתא אהבת נפשי,אני מכבדת מעריכה ואוהבת אותך, כעת לא תיזכרי אותה לבדך אני פה לצידך זוכרת יחד עימך, מאמינה יחד איתך שעוד תשובי לראותה,שעוד בתך תשוב לחיקך כפי שהיה צריך להיות לפני 20 שנה,אני מאמינה באמונה שלמה שדמעותייך הזולגות מעינייך המלאות סבל,היודעות כאב ואובדן עוד יגיעו לכיסא הכבוד וירעישו עולמות..
אמן סבתא שתימצאי רק מרגוע ושלווה בחייך, אמן והעצב,הסבל והכאב לא יהוו עוד חלק בחייך, אמן שתמצאי את בתך שאבדה לך, אמן שבתך תמצא את הדרך לשוב הביתה כי אין אמא יכולה בלי בתה ובת ללא אמה!!
סבתא גיבורה שלי, אני מעריכה, מוקירה ומכבדת את הגיבורה שהפכת להיות דרך כל המכשולים שעברת..
אני אוהבת אותך,לנצח!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך