מורל גבוה ניצחון מוחץ- חייל ביקש ממני לפרסם את זה…

חרש 26/07/2014 808 צפיות תגובה אחת

זה הפעם הראשונה אחרי תשעה ימי לחימה אני יכול לנוח ולהירגע אבל לא עכשיו הגיע בדיוק כמה אנשים עם אוכל ובגדים ואני מסתכל עליהם כאילו הם חייזרים… אני אפילו לא יודע איזה יום היום וכל מה שאני רוצה זה להתקשר למשפחה ולחברה לומר להם שאני בסדר ויש לי 48 שעות של ריענון אבל אני לא יכול לחזור הביתה כי בכל דקה יכולים להקפיץ אותי בחזרה לבפנים לעשות את מה שאימנו אותי למשך שנתיים… עכשיו אני קולט ששני חברים שלי כבר לא יהיו לידי יותר ולא יצחקו איתי יותר.. עכשיו אני מבין את מה שניסו כל הזמן להסביר לי בבית שלאבד מישהו זה כאילו לקחו חלק מהחיים שלך…
הלכתי למג"ד שלי כדי לברר אם אפשר לצאת כדי ללכת לקברים ולאבלים אבל אי אפשר כי זה מלחמה ואסור לשחרר אף אחד אלא אם כן יש אישור ממפקד האוגדה… לך עכשיו תבקש ממנו אלא אם יש לך בעיה קשה…
הקפיצו אותנו אחרי 4 שעות של ריענון כדי למצוא חוליה שקרובה לגבול וכל מה שחסר לנו עכשיו זה עוד הרוג או חטוף…
דברי מג"ד: "אני יודע שאתם רוצים לנוח ולצאת אפילו לבית ולאבלים אבל יש לנו פה עבודה חשובה שצריך לעשות… אני רוצה שכל אחד פה יעצום עיניים ויחשוב על הבית שלו על החברים שלו בבית ועל העיר שלהם ויחשוב עליהם עכשיו ממש חזק!! עכשיו תחשבו שפתאום באמצע הריצפה בבית שלכם יוצא פתח של מנהרה או נופל על הבית רקטה. כן זה נשמע לא מציאותי אבל זה המצב… אנחנו כאן כדי למנוע את כל האפשרויות האלה שלא יקרו ושלא נצטרך בכלל להתמודד איתם יותר… אנחנו כאן כדי שההורים שלכם יחיו ויוכלו לחיות בשקט ושלווה… כדי שבעתיד אתם גם תוכלו לחיות בשקט… שכל אחד יחשוב על זה ויפנים זאת וידע שאם הוא נכשל בזה לא יהיה עוד מדינה שתקבל אותנו כעם ולא יהיה עוד מקום שבו נוכל לחיות ואנחנו נעשה את המקסימום האפשרי כדי לעמוד במשימה שלנו במטרות כל המבצע הזה!
אחרי הנאום שהמג"ד אמר כולם שרו רקדו וצחקו למרות הכאב והסבל… אחרי כמה שעות חיסלנו כמה וכמה מחבלים ללא נפגעים מצידנו…
חשוב שעם ישראל והל המדינה תדע שמספיק שאחד מהאנשים יורד לגבול להודות לחייל אחד על האומץ שלו יכול לגרום לשינוי משמעותי בשדה הקרב…
אחד מעקרונות המלחמה של מדינת ישראל זה מורל וכאן רואים כמה הוא חשוב וחיוני!
שכול החיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום!!


תגובות (1)

וואו.
אמן כן יהי רצון והחיילים יחזרו בשלום.

26/07/2014 18:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך