החתול הסופר
אהבתם? אם כן, המשך יבוא, אם לא, אז אני אהיה עצוב.

ממלכת הפלאפלים הקסומה -פרק ניסיוני-

החתול הסופר 15/01/2014 731 צפיות 5 תגובות
אהבתם? אם כן, המשך יבוא, אם לא, אז אני אהיה עצוב.

לפני שנים רבות, חיו הפלאפלים, בני האדם והשווארמות בשלווה ובשלום. הפלאפלים בממלכתם, בני האדם בארצם והשווארמות, ובכן, השווארמות נדדו ממקום למקום בארצות החומוס.

לבסוף, לשווארמות נמאס. הם רצו נחלה, והאדמה בארץ החומוס היתה רעה וקשה ליישוב. הם החליטו לצאת למלחמה נגד הפלאפלים.

מלך הפלאפל אסף אליו את שריו החשובים, וביחד הם שוחחו בנושא. לאחר מספר ימים שלח כרוז שיצווה את כל תושבי ממלכת הפלאפל להכין חרבות צ'יפס ולבנות טחינה, כדי לבצר את החומות. ביום שכלה המלאכה החלו השווארמות לתקוף.

היה זה קרב איתנים. חצי צ'יפס עם שמן רותח עפו לכיוון השווארמות ופצעו רבים מהן. חלק מהצ'יפסים נהדפו על ידי מגיני הפיתה הקסומים של השווארמות. הן צרו על הממלכה, וכעבור מספר שנים, התייאשו. הן החליטו לתת מכה אחת אחרונה לממלכת הפלאפל. שווארמות רבות קפצו על החומה ועל השער, ולפלאפלים היה קשה מאוד להחזיק אותן מחוץ לארצם. השווארמות נכנעו ושבו לנדוד בארצות החומוס.

בינתיים, בני האדם נלחמו עם הרובוטים שניסו להשתלט על העולם. הרובוטים חששו מתגבורת שאמורה לבוא מממלכת הפלאפלים הקסומה, ולפיכך, ניסו להשמיד את השערים שחיברו בין מימד הפלאפלים לבני האדם. השערים נשמרו על ידי פיות מוכרות פלאפלים בשם "עמוס" ו"יוסי", שהיו נמוכות ומכוסות בזיפים ובטחינה. הפלאפלים מארץ הפלאפל היו אמורים להיכנס לתוך השמן ולצאת במימד בני האדם.

אך תגבורת הפלאפלים איחרה כבר ימים רבים. כנראה הותקפה על ידי השווארמות שארבו להן ליד השער. פלאפל אמיץ אחד, בשם פלאפליוס הגדול, הצליח לחמוק מידי השווארמות ולהיכנס לממלכת בני האדם. הוא גרש את הרובוטים באמצעות קרני הפלאפל המיוחדות שלו, הוא שסף את הנותרים בחרב הצ'יפס הקסומה והתיך אותם בשמן רותח. בני האדם שיבחו והודו לפלאפליוס הגדול, והוא חלק להם מטכנולוגיית הפלאפל הקסומה שלו. הוא לימד אותם להכין פלאפל ועזר להם להכין דוכני פלאפל ולשקם את שערי הפלאפל הקסומים.

נדמה היה שסוף-סוף היה אפשר להירגע. ארץ בני האדם שיגשגה, אך חסר היה מנהיג. פלאפליוס הגדול לא רצה להיות מנהיגם של בני האדם. הוא רצה לחזור לארצו. הוא ייעץ להם, לפני שובו לממלכת הפלאפלים הקסומה, למנות מועצה של זקנים, בעלי חכמת פלאפל, שיכולים להבין את הפלאפלים ולתקשר איתם בחלומם.

פלאפליוס הגדול שב לארצו ולביתו. הוא חלם חלום, ונגלה אליו סבו, שהיה משושלת המלוכה של הפלאפלים, אך זאת הוא לא רצה לספר, שמא המלך העריץ יוציאו להורג…


תגובות (5)

דיי אני נקרעתת XDDD

15/01/2014 09:32

חמוד ומצחיק

15/01/2014 09:42

המשך!

15/01/2014 09:56

חחי סיפור מצחיק אבל לא מה שהייתי קוראת ביומיום…

15/01/2014 10:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול XDDDD
תמשיך :)

15/01/2014 10:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך