G-dragon
למה סיפורי גבורה? כי להיות בן אדם פסיכי משמעותו להיות אמיץ. פסיכיים פחדנים מתאבדים. אבל זאת לא אשמתם, למעשה זאת אשמת כולם שהם פסיכים מההתחלה.

משוגעים פסיכים

G-dragon 26/04/2017 1010 צפיות 4 תגובות
למה סיפורי גבורה? כי להיות בן אדם פסיכי משמעותו להיות אמיץ. פסיכיים פחדנים מתאבדים. אבל זאת לא אשמתם, למעשה זאת אשמת כולם שהם פסיכים מההתחלה.

השתגעתי, כבר לא שפויה. זרועותיי רוצות להישלח לכל הכיוונים, ועיניי אינן ממוקדות.
פניי מחליפות הבעות פנים שליליות כמעט כמו מסכות תאטרון, במהירות… וכאב נוכח בכל אחת מהן. אפי מעקצץ ועיני מתמלאות בדמעות. מספר שוצף של קללות עומד על לשוני, ממאגר אשר אינו נגמר. ידי נקמצות לאגרופים וגופי רועד כמעט כמו פרכוס. ורע לי, רע עד כדי קריעה של הגוף.
פשוט רע, זאת איננה שאלה. עיניי נסגרות, ושתי דמעות גדולות יורדות במורד לחיי. התחושה מענגת, פניי מתחממות כאשר אני בוכה וידי נשלחות, להתחמם. שום דבר לא מחמם את ליבי יותר, אף אחד לא מחמם אותי בנחמה. אף אחד לא מבין יותר. אנשים לא מבינים משוגעים פסיכים.


תגובות (4)

זה יפה… (הידעת שהמילה פסיכי מגיע בכלל מהמילה היוונית 'פסיכה' = נפש. אז שיקפצו כולם. חח לפסיכים יש קצת יותר נפש ורגש מהשאר…טוב, אבל אני סתם מקשקש. אני מקווה שיהיה לך יותר טוב)

26/04/2017 21:43

יפה

26/04/2017 22:07

יחי הפסיכים

26/04/2017 23:24

יצירה יפה. מעבירה בצורה נסערת ומשכנעת את המסר.

27/04/2017 06:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך