אולימפוס
דור גמר את האוכל -_- לא נורא דור...

מש׳ פרץ וגולן ב- טיול מחנאות? (בורקסיו האוסורים של דור)

אולימפוס 27/06/2014 713 צפיות 11 תגובות
דור גמר את האוכל -_- לא נורא דור...

״טיול מחנאות!״ קפץ רועי על הספה בעוד השאר מתארגנים, ״בורקסים ללא הפסקה!״ חייך דור, ״שומרי טבע חתיכים!״ קפצה הדר וכולם הביטו בה, ״התכוונתי לשומרי טבע חתיכים רווקים?״ אמרה הדר והניחה במעורפל סימן שאלה, כולם נשמו לרווחה, ״הנה הדר המעצבנת הישנה שלנו״ אמרה אלין.

…..

״היי חבוב!״ קרא השומר השמנמן בבגדי שומר הטבע הירוקים, לעבר דור, ״אני?״ התקרב דור לשומר, ״סת׳כל על השלט״ אמר השומר והחווה לעבר שלט האיסורים ״אין כניסה לסבתות, סובלי סרטן ובעלי רישיון נהיגה, בורקס?!?!!״ צרח דור, *** ״נו קימה דור!!!!״ צעקה נתי על דור, ״שנייה אני מחפשת במדריך של עדי….״ אמרה אופק, ״המדריך של מה?״ שאל רועי, ״אה! תסתובבי את הרצוע ותישכחי חזק, מה שיגרום בכל פעם ינסה להמלט להרגשת חנק!״ חייכה אופק, ״הו, המדריך לאילוף דור…״ הנהן רועי, "הדר קחי״ נתנה נתי להדר את הרצוע שאליה קשור דור, כולם החלו להכנס לשמורה, צועדים בתוך היער, נתי ניווטה והשאר באו אחריה, הדר הזדחלה עם דור שהתבכיין על בורקסיו האסורים.
***
״גמרתי!״ קפצה אלין, ״מה הבאתם לאכול?״ שאלה הדר, כולם הביטו בה באי הגיון, ״את היית אמורה להביא אוכל!״ צרח עליה רועי, ״אל דאגה, אח של גרושתי, ידעתי שהדר תישכח את האוכל אחרי כל המזמוזים עם דור-״ ״היי! זה כל כ-״ הפסיקה את דבריה הדר ״עם דור, אז הבאתי לנו אוכל מגוון, ורק כי אני נחמדה, הבאתי בתיק אחר קצת שניצלים לחימום עזרתי אומץ, אחרי זה בכיתי שעות על מה שעשיתי״ הצתמררה אלין. ״ומאיפה יהיה לנו מיקרוגל גאונה?!״ תקפה אותה הדר. ״וואו בוא נירגע טוב? אני מיליונר, שחכתם? מי רוצה צ׳יפס?״ שאל רועי, ״תן!!!!״ אמרה אופק והסתערה על שקית הצ׳יפס, המחומם, ״גאון! זה הכל פלסטיק!״ התייפחה אופק, ״דור!!!״ ראתה אופק את דור לועס-גורס צ׳יפס מין היד, ״מה?״ שאל דור, ״זה היה כל האוכל שלנו אידיוט!״ צעקה נתי… ״מישפחה חסכונית אנחנו אה?״ אמר רועי עם חיוך ציני…


תגובות (11)

חחחחחחחחחחחח איזה משפחה אתם חחחחחחחחח

27/06/2014 22:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דור הכוסיתתתת
אתה חייב לי עוד פרקק!!!!!

27/06/2014 22:38

ואייי איזה פרק קורע מצחוקקק באמת אחלה משפחה אתם חחחח

27/06/2014 23:28

חחחחחחח

28/06/2014 02:37
uta uta

העלתי את הפרק הראשון של דמדומי האופל 3

28/06/2014 10:33

אני כתבתי את המדריך?
איזה כשרונית אני.

01/07/2014 14:08

חחחחחחחחחחחחחחחח ריקיי אני מתה על הסיפורים שלך ובוץ ישמןןןןןן לא השארת לי ציפס חוצפן סהה ועדי ראית איך אני זוכרת את המדריך שלך חחחחחח

01/07/2014 14:51

הו.
אלי.
מה קרה פה. מה קרה לכתיבה שלך?
בורקסים זה השלב הכי רדוד. לא.
לאאאאא.
אלי, אתה זוכר אותי בכלל?
אני התגעגעתי, ואז כתבת פה..
את זה!
איפה הדברים הקשים, העדינים והפילוסופיים בצורה מפצפצת מוחות של הילד העילאי בן התשע שהיה פה?
טוב,
אנה מניחה שהעולם התהפך על צירו, ואני נשארתי בצד השני עם כל השיער נופל כזה למטה כי אני הפוכה.
דבר אלי, אלי.

05/07/2014 08:04

חוחו

05/07/2014 08:19

חוחוחו זה המשפחה האמיתית שלך? עם כן מגניב לך
את כותבת ממש יפה ומצחיק אין שום הערות אני אמשיך לעקוב אחר הסיפור
אוהבתת מלאאאאאאאא דסי

05/07/2014 08:39

    זה לא המשפחה האמיתית שלו.
    זה המשפחה שלו באתר.

    05/07/2014 08:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך