VNKL
- רציתי להוסיף - כתבתי בז'אנר שזה סיפור גבורה, אבל זה סיפור עצוב, פשוט אין כזה ז'אנר...

סיפור שהייתי רוצה לכתוב

VNKL 13/12/2014 735 צפיות תגובה אחת
- רציתי להוסיף - כתבתי בז'אנר שזה סיפור גבורה, אבל זה סיפור עצוב, פשוט אין כזה ז'אנר...

– סיפורים שהייתי רוצה לכתוב –
יש את הסיפור הזה:

1. "כך הוא אמר לי"-
אני הוא ברי, ילד רגיל בן 14. סבי מת ממזמן מסיבה לא ידועה ואבי מת מתאונת דרכים. הוא היה ראש העיר הראשון של העיר שבה אני גר, והוא הרוויח הרבה כסף בזכות זה.
גם סבתי מתה, והיו לי רק אחים שעזבו את הבית מלפני שנים רבות. אז היה לי רק את סבא שלי, שמאוד אהבתי אותו, אך לא מזמן הוא הלך, ולא חזר.

אי שם, ביער העבות, נמצאת בקתה עזובה וקטנה. בבקתה הזו גר איש מוזר.
אני טיילתי לי יום אחד ליד הכניסה ליער, עד ששמעתי קול הלוחש לי מהיער.
החלטתי לטייל בתוך היער.
לפתע, ראיתי את הבקתה העזובה. תיבת הדואר שהייתה שם הייתה רופפת ומכסה נפל.
הרוח הייתה חזקה באותו היום ונשבה בחוזק רב. מתוך תיבת הדואר עף מכתב קטן.
תפסתי ברגע האחרון את המכתב, ובמכתב היה כתוב בכבודו ובעצמו הכתב של.. סבא שלי:

"שלום, נכד יקר.." כך היה כתוב במכתב
"אתה בטח חושב שאני מת. אז עליי לומר לך.. שלא. אינני מת. עליי לומר לך שאני יודע שדיוויד.." שזה הוא אבא שלי "מת, וגם כל אחיו מתו. ואין מי שייקח את ירושתי, הרי אתה יודע שהרווחתי הרבה כסף כשהייתי ראש עיר, ואין מי שייקח את הירושה. החלטתי לתת את ירושתי לאחד מנכדיי, ומכיוון שכולל אתה, יש לי עוד שלושה נכדים, ואינני יודע למי לתת את הכסף, הרי את כולם אני אוהב מאוד.
ולכן, אטיל עליכם משימה, שמי שיצליח למלא אותה מבין כולכם, יוכיח לי שהוא הנכד המתאים לקבלת ירושתי.
משימתכם היא למצוא.. שיעול שיעול… את מקום מגורי, איפה.. שיעול שיעול.. אני חי.. באמת".


תגובות (1)

אהבתי את הרעיון, מקווה לקרוא את הפרקים.
בהצלחה בהמשך,
א. אנונימית

13/12/2014 13:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך