Chen_Carolyn
פליז אלפ עזרו לי חח

עזרה – לא שם של סיפור באמת עזרה תכנסו

Chen_Carolyn 21/07/2014 995 צפיות 19 תגובות
פליז אלפ עזרו לי חח

היי אני מצטערת אבל זה לא בדיוק סיפור אני פשוט צריכה עזרה וניסיתי להשיג אותה בפורומים למיניהם אבל אז חשבתי ונזכרתי שלכם יש את הכישרון הזה והאהבה לדמיון וכו' ..

בקיצור רציתי שתעזרו לי לגבי שם של סידרה שעל התסריט שלה אני עובדת ..
מדובר על ילדה בשם קרוליין שפירוש שמה הוא "חופשיה" היא וחמשת חבריה נלחמים עם ראשי הממלכה על מנת "לשחרר אותה לחופש".
בראש הממלכה עומד מלך רע עם כוח רב עצמה (בדיוני) והוא משתמש בו למטרה אחת רעה (תחשבו על כל מיני סדרות שלמישהו רע יש כוח והוא רע ואז העולם הופך להיות לרע..חח)
בקיצור אני צריכה רעיון למטרה רעה של המלך, חוץ מזה שהוא הורג אנשים חפים מפשע, עושה כרצונו, מתנהג בזלזול ורע בכללי, אני צריכה רעיון למטרה מרכזית, סוג של תוכנית (?) שטובה רק בשבילו או משהו ופוגעת באחרים ולא ממש אכפת לו..

דבר שני אם אפשר שם לסדרה.. משהו עם חופש או משהו על השם הכולל של הקבוצה נגיד השמינייה הם 8 וזה ומגניב.. משהו כזה כי רוב העלילה היא עליהם.

תודה לכולם ♥


תגובות (19)

אולי שהמטרה שלו תיהיה כוח כאילו לא רק מבחינה פיזית שהוא יוכל להשפיע על אנשים ולעשות מה שהוא רוצה

21/07/2014 15:07

    תודה, הכיוון הזה מוצא חן בעייני :)

    21/07/2014 15:16

    זה כמו בשמיניה

    21/07/2014 15:25

אין לי רעיון לתוכנית חוץ מלשלוט בעולם .-. להשיג מליון זונות? חיחי, סתם ><
לגבי שם… השתלטות החופש? [השלטון {המלך הרע} וחופש. גם כאילו שהחופש "משתלט" לאט לאט אבל בגלל שזו השתלטות אף אחד לא יודע אם החופש באמת ישלוט או לא, בנוסף לעובדה ששליטה וחופש זה הפכים וזה היפסטרי אוסומי]
בהצלחה לך עם זה בכל אופן ^^ מקווה שעזרתי ^^

21/07/2014 15:11

    חחחח .. תודה. מה דעתך על המטרה של המלך ?

    21/07/2014 15:18

    הרשי לי לצטט את אחד ממטומטמי העולם
    אין לי רעיון לתוכנית חוץ מלשלוט בעולם .-.

    21/07/2014 15:21

שמונה ימים לחופש?
[אבל היא לא דיברה על ימים] – סתום פיצול.
שמונה לחופשי?
[עלוב. את עלובה.] – פיצול!!!!
eight to free?
8?
[תפסיקי, הפרישה שלך מוצדקת. לכי תעשי משהו עם החיים שלך!] – פיצול אמן תקבל שבץץ.
[אם אני אקבל שבץ, גם את תמותי.] – אני שונאת את העובדת שאתה חכם.
[תודה, שנהב] – תמות.
[אחרייך.]

21/07/2014 15:20

    חחחחח נונו אבל תעזרי לי

    21/07/2014 15:26

תקראי לזה "חופשייה".
נשמע מעניין.

21/07/2014 15:20

    חחחחח נונו אבל תעזרי לי

    21/07/2014 15:26

    אופס, התגובה ה1 מופנת למישהו אחר .. הציעו לי את זה אבל אני רוצה שזה יעסוק בעיקר בחבורה ובחברות בניהם

    21/07/2014 16:27
C.C C.C

האנשים החפים מפשע שהוא הורג, יהיו אנשים מיוחדים (אוטיזם, נכות מסוימת או אנשים שמבחינתו מכוערים וכ״ו)
כך שהמטרה שלו תהיה ליצור ״עולם מושלם״ עולם שבו הכל טוב. זו האובססיה שלו.
סה׳כ יש לו כוונות טובות, ליצור עולם טוב יותר. אבל הוא נהיה אובססיבי ועושה כל דבר אפשרי והזוי כדי ליצור את העולם המושלם שלו.
זה טוב? חחחחח זה רעיון שכזה.
ולשם אין לי רעיון, אבל אני בטוחה שתהיי מספיק יצירתית בשבילו. אולי., השם של כל החבורה הזאת? שיהיה להם שם, ואז בסוף הסדרה שאחד מהם יגיד ״אנחנו צריכים שם״
-״אנחנו מה?״
״כן, כו., ניקרא לעצמנו_____״
חחחחחח גם רעיון שעלה לי לראש. בהצלחה!!

21/07/2014 15:23

    ואי תותחית !!! כל כך אהבתי !! אני אעשה את זה !! תודה תודה תודה זה סגר לי מעגל כזה שהייתי צריכה כי יש עוד המשך שלא סיפרתי לכם כאן אבל הכוח שלו מוגבל והוא כל הזמן מרגיש שהוא צריך עוד כדי להגיע לשלמות ויש לו נטייה לאובססיות וזה ואי מושלם תבורכי !!

    21/07/2014 15:29

תכנסוו פליז עוד רעיונות לשם

22/07/2014 18:26

לדעתי את צריכה להכניס שם שקשור למשהו מאוד מסוים בתסריט, משהו שרק מי שראה את כולו יבין. משהו חסר משמעות ונחמד כזה למי שבא מבחוץ אבל ברגע שהוא רואה את הסדרה הוא מבין את הכל.
הבעיה היא, שכיוון שלא כתבת אותה, אין לי שם שכזה עבורך. אני ממליצה לך לנסות לסיים קודם לכתוב ואז להעניק שם. זה מה שאני עושה עם הקטעים שלי.

אבל לפני השם:
למה קרוליין מנסה להתמרד נגד השלטון? בסדר, זה לא כזה נחמד לחיות תחת שלטון שכזה, אבל היא צריכה סיבה. צריך מעשה אחד שכבר עבר את הגבול. מעשה אחד יותר מדי.

את יודעת מה? תקראי לתסריט "אחד יותר מדי."
זה מציג את זה שגם לשלמות יש גבול בו היא כבר יותר מדי מושלמת. שלמות שמרוב השלמות שלה היא גורעת מעצמה. שלמות שכבר אינה מושלמת.
דבר שני, שלמות היא דיוק. ודיוק משמעותו שלא יהיה אפילו אחד בודד יותר מדי ממשהו.

אגב, לדעתי אל תגרמי למלך להתנהג בזלזול ובגסות רוח. ההפך. אם את כבר לוקחת את הרעיון של ליזי – קחי אותו לגמרי. אם הוא שואף לשלמות הוא שואף גם להתנהגות מושלמת. לא כל הנבלים המוניים, ומקללים ונבזיים. למעשה, הוא לא יודע אפילו שהוא רע. לדעתו זה טוב.
לכן לדעתי זה יהיה טוב יותר אם המלך יהיה מנומס. קיצוני, אבל מנומס. הוא נחמד וכל זה, אבל לא עושה דבר מעבר למה שהשלמות מחייבת.

22/07/2014 18:41

    לא נראה לי שסוג אחר מתאים. זה סוג הנבלים שאת פורצת להם למטה המזימה והם יושבים ליד שולחן עם ערכת תה וחיוך משונה עם עיניים ממוקדות על הספל שמוציא אדים ואומר "חיכיתי לך"
    הסוג הכי טוב של נבל.
    טיפונת כמו מוריארטי.
    אבל הוא סתם פסיכי.
    אני אוהבת אותו.

    22/07/2014 18:57

אני לא רוצה לבאס ובטח שלא להגיד לך לא לכתוב את זה… אבל הרעיונות פה לא מקוריים בכלל, לא השלד של העלילה שיש במיליוני סיפורי פנטזיה ולא ההתמקדות באנטגוניסט ראשי בעל כוחות סופר-משהו ורצון לטהר את העולם מאיזה משהו. מה שיותר גרוע זה שאת הופכת את הדמות הרעה אצלך לדמות שחורה, מה שstingray מעליי כתבה יותר קרוב להיות טוב, דמות שחורה זה משעמם ולא ריאליסטי.
אם את בכל זאת רוצה להמשיך עם כל ה"נבל על שרוצה לטהר את העולם", שאת גם תצטרכי למצוא איזו סיבה למה בכלל הוא המלך, למה אף אחד לא התנגד לו, האם הממלכה הזאת היא כל העולם או שיש עוד ממלכות, מה החלק שלהן בסיפור, מאיפה המלך הזה הגיע, מה המאפיינים האחרים שלו כדמות > ושהקורא שלך באמת יאמין לכל זה. כי אם לא זה יהיה שיטחי.
ואל תלכי על שחור לבן… זה גרוע. אפילו לאנטגוניסט צריכים להיות מאפיינים אנושיים נורמליים, אם הוא שואף לשלמות – הוא גם צריך לעזור לאנשים שהוא כן רואה כחלק מהחברה המושלמת שלו, לבנות חברה חזקה, לעזור להתקדמות בממלכה שלו, לראות את האנשים הנורמלים כמטרה וערך, אחרת בשביל מה הוא נאבק? וזה גם יכול ליצור קונפליקט מעניין בסיפור שלך לגבי האם המלחמה נגדו היא באמת צודקת מבחינת כל הדמויות שלא קרובות אליו (וגם כן צריך להיזהר לא ליפול על שחור או לבן).
בהצלחה בכל מקרה.

22/07/2014 19:03

    תקחי לדוגמא את סנואו ממשחקי הרעב, ותנסי להרכיב לנבל שלך אופי מהאופי של סנואו.
    הוא רשע, אבל עם מידות.

    22/07/2014 19:06

    או שתקראי "שיר של אש ושל קרח", חוץ מזה שאלה ספרים מדהימים כמעט בכל צורה מה שבאמת מייחד את הסדרה הזאת זה שהדמויות בה כתובות מבריק בכל מובן. הייתי מסביר קצת יותר אבל זה הרבה לכתוב… אני לא חושב שייצא לי לקרוא ספר בו לדמויות יש כל כך הרבה עומק, אז זה די מומלץ אם את רוצה להבין למה אני מתכוון.

    22/07/2014 19:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך