אריאל
נמאס לי מתחכום. בסופו של דבר אפשר לשמוע אביב גפן וואגנר, לקרוא גיימס גוייס וטולסטוי, ולהרים אף על כולם. אבל אין על מה. אושר הוא נפלא ומדהים איך שהוא בא. זה סתם יומרנות לומר שאושר מדבר מסוים עדיף על אחר ואני מעריץ כל אחד שיכול ליצור אותו. (חח זהו. חפרתי)

על אושר

אריאל 07/05/2017 884 צפיות 7 תגובות
נמאס לי מתחכום. בסופו של דבר אפשר לשמוע אביב גפן וואגנר, לקרוא גיימס גוייס וטולסטוי, ולהרים אף על כולם. אבל אין על מה. אושר הוא נפלא ומדהים איך שהוא בא. זה סתם יומרנות לומר שאושר מדבר מסוים עדיף על אחר ואני מעריץ כל אחד שיכול ליצור אותו. (חח זהו. חפרתי)

וזה כלכך קל לצחוק על כולם. להרים גבה,
גסטין ביבר הוא פשוט ילד לבן מקועקע ומקפץ, עם אורות ורקדנים, גם מיילי סיירוס, עם חגורות עור ובלורית של התינוק של במבה.
רק גיטרות ואותם ארבעה אקורדים קבועים, כך גם בספרים, במקום האקורדים עלילה: ההיא האבודה וההוא הקסום שמציל אותה. ערפדים, או אנשי זאב, או מכשפות. נשיקות של מתבגרות.
קמצוץ דיכאון שבאופנה, כעס על הורים, ואהבה אינסופית. אותו דבר
וזה כלכך קל לצחוק על כולם. לומר שנועה קירל עלובה, אשמת הכוכבים וסקיני ג'ינס עלובים. גם סלפי עלוב וצחקוקים ברכבות עלובים
הכל עלוב עלוב עלוב.
אבל זה לא.
זה אושר. שעות של אושר. ברכות של אושר. מפלים של אושר. אושר טהור ופשוט. אושר מאושר.
אושר. אושר. אושר.
אושר.
וגסטין ביבר עשה כלכך הרבה אנשים מאושרים. גם אם לדקה. גם אם לשעה. גם אם לשנייה.
גוגליארד של אנשים.
(מה אתה עשית?)
ואני מעריץ של גסטין ביבר. כן


תגובות (7)

E8 E8

הומו

07/05/2017 05:22

אתה כלכך צודק, כי אני מעריצה את ג׳סטין כבר הרבה שנים ואת מיילי בערך ממתי שאני זוכרת את עצמי, ואני כבר רגילה בשנים האחרונות שמסתכלים על זה בעין עקומה ומלכלכים עליהם, והנה עובדה שכשציינת אותם בטקסט ישר התכווצתי ונכנסתי למגננה כי ציפיתי שתגיד עליהם דברים רעים, אבל אנשים לא מבינים את ההשפעה של האנשים האלה על חיים של אנשים אחרים ואת האושר שהם מסבים לאחרים. אי אפשר להגיד עליהם שטחיים ורדודים כי הם לא, ואי אפשר לשפוט אושר של אף אחד. שונאת התנשאויות כאלה.

07/05/2017 16:11

    אני גם בליברית עד הקבר ומעבר והמבין יביןןןןןןןןןןןןן :))))))))))))))))))))))))))))))

    07/05/2017 16:49

    כנל

    07/05/2017 19:03

מילה אחרונה מיותרת, קטע חמוד כמו פיצה

07/05/2017 18:56

מסכים שהשיפוטיות היא גבוהה,אבל אני חושב שרוב האנשים לא אוהבים אותם בגלל האופי ולאו דווקא בגלל השירים כי ברור ששניהם כישרוניים בתחום שלהם,אבל כשמיילי סיירוס מנצלת את תרבות ההיפ הופ והמוזיקה השחורה (שמה גרילס,עושה טרווקינג וראפ) כי היא חושבת שזה יביא לה תהילה וכשזה לא עובד היא פתאום חוזרת להיות הילדה הלבנה המתוקה (שמעתי שהיא שחררה איזה ראיון לפני כמה ימים,לא קראתי )ומשנה את התדמית שלה רק כי נוח לה זה קצת מזוייף לדעתי ואפילו חסר כבוד כלפי התרבות של השחורים באמריקה,כשהיא מנצלת את התרבות הענקית הזאת רק בשביל הבאזז והצחוקים וברגע שלא מתאים לה היא משנה את התדמית שלה רק כי היא בתור אישה לבנה,יכולה.
לגבי ג'סטין אין לי משהו אישי נגדו הוא פשוט נראה לי קצת חרא ילד אבל בקטע מצחיק.המוזיקה שלו דווקא אחלה

10/05/2017 14:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך