בקי
מורידה את הכובע לשורדים אשר הקימו משפחה לאחר התופת שעבר עליהם וכולם אומרים שזה המענה לנאצים הרשעים.

ערב יום זכרון לשואה ולגבורה

בקי 24/04/2017 708 צפיות תגובה אחת
מורידה את הכובע לשורדים אשר הקימו משפחה לאחר התופת שעבר עליהם וכולם אומרים שזה המענה לנאצים הרשעים.

הערב חל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, צפיתי בטלויזיה כמו רבים וטובים וזה פשוט לא יאומן, כיצד שרדו ילדים קטנים לבדם ? כיצד שרדו אנשים זקנים כאשר ראו את יקיריהם מוכנסים לקרונות המוות ?? זה פשוט גבורה מעין כמותה, כאן נכנסים לתמונה חסידי אומות העולם אשר חרפו נפשם והסתירו יהודים בביתם,במרתפים, בתוך ארון סגור ומסוגר ובעוד מקומות לבל יתגלו ע"י הנאצים הארורים.

אני חושבת שכולכם יודעים את סיפורו של כב" הרב לאו שהיה רבה הראשי של תל- אביב – יפו , הוא נשאר לבדו , הוריו ואחיו הושמדו והוא התחבא במקומות רבים, היו ימים שלמים שלא היה לו מה לאכול אך היה חדור אמונה לשרוד והוא שרד.

כב' הרב לאו מספר לכולם את מה שעבר עליו וכיצד שרד וזה פשוט לא יאומן אך זו האמת.

אני מורידה את הכובע בפניו ובפני עוד ילדים רבים אשר הלכו ימים שלמים בין היערות בשמש הקופחת והמתישה וכאשר השלג מגיע עד למתנים של ילדים קטנים אלה והם שרדו.

אני תקווה כי לעולם לא יקרה דבר מחריד שכזה. יש לנו מדינה, יש לנו את צבא הגנה לישראל ,אחד הצבאות החזקים בכל העולם כולו ואנו בטוחים פה בארצנו הנפלאה ארץ ישראל!!!!!


תגובות (1)

תודה מעמק לבי ל- 30 החברים אשר קראו את הסיפור העצוב שלי על יום השואה

כנראה שלא היה זמן לכתוב כמה מלים לא נורא אני מקבלת זאת באהבה ממני בקי ♥♥♥

24/04/2017 09:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך