אשמח לענות לשאלות.

הדחייה למחר, עוצרת אותך מלהגיע לפסגה.

22/07/2017 1144 צפיות 9 תגובות
אשמח לענות לשאלות.

אני אתחיל לאכול בריא מחר, אני אתחיל לעבוד מחר, אני אתחיל ללמד מחר.

כן פעם הייתי לבדי משתמש במשפטים האלו ולא ראיתי איך פשוט כל ההזדמנויות שלי לעלות פשוט חולפות מול עיניי.
אבל בישביל זה אני כאן שאתה לא תפספס שום הזדמנות בחייך.

המשפטים האלו זה מה שהורס לך את הדרך, אולי זה נשמע מוזר אבל חיינו לא נצחיים ועדיף לעשות היום מאשר לדחות למחר ועוד יום ועוד יום עד שתגיע ליום האחרון ותבין שמאוחר.
שהמועד ב במבחן חזר, שהבוס בעבודה לך לא יחכה לפרוייקט מחר כי הרי אין לך פרוייקט לא סיימת אותו לא התחלת אפילו כי דחית מחר ומחר ומחר ומחר, הזנחת את הגוף כי אמרת שתאכל בריא מחר ומחר ומחר ומחר ומה יוצא בסוף? לא לימודים לא עבודה ולא הרגשה טובה.

כן זה יהיה קשה לא לדחות הכל למחר כי היום יש לך ככ הרבה דברים \\\\\\\\\\\\\\\"חשובים\\\\\\\\\\\\\\\" לעשות זאת אומרת דברים שאתה אוהב, לעבוד קשה אף אחד לא אוהב תמיד אנחנו נחפש את הדרך הקלה והפחות עבודה.

אבל תבין שאם היום תתחיל עם אורך חיים בריא
אם היום תתחיל ללמוד למבחן
אם היום תתחיל לעבוד על הפפרוייקט של העבודה
אם היום תתחיל לחייך גם לעבר הקשה ביותר

ההזדמנות תרדוף אחריך ואת תצליח בכל מה שתרצה.

קשה? מצויין גם אם תבכה אחרי כל עליה קשה יש ירידה קלה שתתן לך תנופה לעליה בהמשך וככה תמיד תיהיה באיזון תמידי.


תגובות (9)

מעורר מחשבה. מתאים לי בול עכשיו. ממש יפה

23/07/2017 00:04

    תודה רבה :))

    23/07/2017 06:51

האא, יש לי שאלה.
איך מתמודדים עם עצלות (כרונית ><) והאם יש קשר בינה לבין חוסר מוטיבציה?

23/07/2017 00:18

    בוקר טוב :),
    כמובן שיש קשר כיוון שהעצלנות מביאה אותנו לחוסר מוטבציה ואנו מפספסים הרבה הזדמנויות וחלונות פתוחים, בישביל לטפל בעצלנות קודם כל צריך להציב לעצמנו מטרה ולהיות חייבים להצליח בה.
    אני אשמח אם תקרא את הקטע הקודם שלי שנקרא איך להצליח בחיינו.

    בהצלחה :)

    23/07/2017 06:50

    הממ, אם כך זה נכון שכל עצלן חסר מוטיבציה וכל חסר מוטיבציה הוא עצלן?
    ואיך אתה מסביר את זה שהעצלות היא פקטור חשוב בקידום הטכנולוגיה והתפתחות המדע?

    23/07/2017 14:28

    תראה, יש מקרים כאשר האדם עצלן אך בעל מוטבציה אבל היא לא חזקה ובוערת בו מספיק כדי שהוא יקום ויתחיל לפעול.. לכן מה שאני מסביר בסיפור הנל שלא לדחות דברים למחר כי זה מאפיין ראשון של העצלנות.

    ואיני חושב שקידום הטכנולוגיה והתפתחות המדע מגיעים עקב עצלנות אלא עקב נוחות יש הבדל ;)

    23/07/2017 14:46

    אני אתן לך דוגמא פשוטה, נניח שיש לך ערמת כלים בכיור, ואתה בתור עצלן מתעצל לשטוף אותם, כך שהעצלות שלך נובעת מחוסר הנוחות לעשות זאת, לכן תעדיף מדיח כלים שיעשה את העבודה במקומך.
    מכאן, שחוסר הנוחות היא אחת הסיבות לעצלנות.

    23/07/2017 15:27

ברוור שיש קשר. לפי דעתי העצלות נובעת מחוסר מוטיבציה,רצון. אדם שאין לו רצון למשהו מסויים או הוא לא מעריך דבר מסויים הוא לא ישקיע בו, הוא לא ירצה בכלל לקום ולפעול.

23/07/2017 00:30

והפתרון אוליי להתחיל לברור מה אתה רוצה ומה לא. ואם זה לא ידוע אז לכל דבר שאתה עצל אליו להבין את המטרה שלו, היתרון והחיסרון ולהחליט האם זה מספיק חשוב לך כדי להשקיע או לשקוע.

23/07/2017 00:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך