הדרך והשביל שעברתה מביאה אותך למי שאתה

מספרת לך 13/02/2017 855 צפיות אין תגובות

לכל אדם יש דרך.
בכל מיני סוגי שבילים : תלולים,קלים,מסובכים,עם עליות וירידות.
יש שבילים שהם ללא מוצא ,ויש שבילים שעם מוצא כי אתה יודע וידעתה איך להגיע להצלחה ולא וויתרתה לעצמך אחרי מאמץ.
אך אחרי כל שביל והדרך שעברתה בו אתה מתחשל ומשתנה ונוכח על עצמך דברים לחייך .
למשל יש אנשים טובים בעולם שעברו דרך שהוציאה אותם לקרי רוח ומצב לדברים או שדרכם רק שיפרה אותם ליותר טובים .
יש אנשים שכבר קרים ברוחם אבל משתנים עם הזמן בגלל הדרך שבחרו כי הם למדו לאהוב את החיים ואיך לקבל אהבה ולדעת שהם חשובים לעולם למרות שלאנשים טובים הם נוכחים הכל כמובן מאליו בגלל שהם אלה שאוהבים ולרוב לא מקבלים את האהבה שהם מצפים לה.
כל שביל ודרך אתה התחלתה ואתה בחרתה בה.
אבל תלוי אם אתה אדם שרוצה דברים צפויים בחייך שתדע את התשובה מראש .
או שאתה אדם שנוכח על עצמך סיכונים וככה לומד על עצמך צדדים שלא ידעתה .
כי מה שצפוי זה משהו שאתה לא מצפה ממנו לתגובה שלילית או חיובית כי אתה רוצה שתהיה מראש טובה ו היא תהיה כי הדרך היא שביל קצר וקל עבורך.
וכל שביל יוביל אותך להיות הבנאדם בסוף.
מוחצן או מופנם…
לא סתם בנאדם הוא מופנם הוא לא נולד ככה הוא עבר דרך ואחרי הדרך הזאת אין לו גישה להביע את עצמו את העולם הפנימי שלו כי הוא אולי לא בטוח בעצמו ולא שלם עם עצמו בגלל שלמד בדרך להקשיב לאחרים רק ולא לעצמו לאמונה בו בעצמו הוא חושב שאחרים צריכים להאמין בו ורק אז הוא יאמין בעצמו למרות זאת בנאדם מוחצן הוא אדם שמאמין בעצמו וככה אנשים מאמינים בו יותר כי הוא מראה אהבה לעצמו כי בנאדם שחיובי לעולם ישלם עם עצמו ירצה כמה שיותר להראות את עצמו לעולם ויש לו גאווה כי הוא מרגיש שהוא המלך של עצמו.
אבל המופנם מחכה לפודבק שידחפו אותו וביום הזה הוא ידע את ערכו ולא יבזבז זמן באים להביא את עצמו לעולם כי הוא יאמין שהוא מסוגל .

נכשלתה בגללך…
הצלחתה בגללך…
טוב לך בגללך…
רע לך בגללך…
אתה בוחר איך להראות את האישיות הקסומה שלך לעולם ו העולם בוחר איך לקבל אותך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך