דיין
מקווה שזה קצת עזר, או שימח❤️ אני יודעת שזה לא כתוב טוב, אבל אני הייתי חייבת לומר את זה. וכן, יש הרבה דברים לא ברורים ויש לי עוד הרבה להוסיף, אז אולי אכתוב עוד העצמה בקרוב. תודה שקראתם. ואני ממש פוחדת להעלות את זה.;)

מה שברור מאליו (העצמה)

דיין 30/10/2016 845 צפיות 3 תגובות
מקווה שזה קצת עזר, או שימח❤️ אני יודעת שזה לא כתוב טוב, אבל אני הייתי חייבת לומר את זה. וכן, יש הרבה דברים לא ברורים ויש לי עוד הרבה להוסיף, אז אולי אכתוב עוד העצמה בקרוב. תודה שקראתם. ואני ממש פוחדת להעלות את זה.;)

אנשים, פשוט תחייכו!
אז- יש לי משהו לומר לכם.

הרבה זמן זה ישב בלב שלי, ואני חושבת שהגיע הזמן לכתוב את זה.
טוב, אז כן- הרבה אנשים לאחרונה מתנהגים מזוייף, מתמקדים בדברים לא חשובים, אפשר לומר- לא אמיתיים. וזה לא אישי אליכם. העניין הוא גם לא להעמיד אותם על טעותם,
אני בטוחה לגמרי שלטעות זה חלק מהחיים, ועכשיו- אני הולכת לחפור לכם על החיים.
אנחנו טועים, מגיעים למקומות לא נכונים, נפגעים, קשה לנו וכואב, לפעמים אנחנו פשוט אבודים בגלל שאנחנו לא מבינים- למה? והיום אני באה להגיד לכם שכן, זה בסדר! זה בסדר להרגיש ככה, זה לגמרי בסדר.
אולי אני עוד צעירה, אבל אני בהחלט מבינה כמה דברים חשובים, ואחד מהם הוא- שגם כשהכל כל כך נורא ואיום אני מציעה לכם להבין כמה דברים. קודם כל- זמן עובר, בעיות נפתרות ואנשים בהחלט משתנים. אין ממה לפחד, אז אל תתקעו בחשיבה שתדחוף אתכם אחורה, כי אני הבנתי משהו ממש חשוב: המטרה החשובה ביותר של החיים (לדעתי), לא היחידה, היא להנות.
אני מבינה, לכולם קשה, כולם נופלים, אבל לחשוב שלילית פשוט לא עובד. נכון, זמנים השתנו, אנשים וילדים נהיים ״רעים״, אבל בסופו של דבר אם תחכו, תראו שהמסכות ייפלו אם לא תורידו אותם.
בקיצור, מה אני חופרת לכם, פשוט תבינו:
אנחנו חיים וטועים, אבל המטרה היא לא לעלות למעלה ( אני שונאת קיטשיות), המטרה היא לא להתחרט! המטרה היא להנות!
אני אחזור על זה כמה שאצטרך, מותר לכם לטעות מיליון פעמים, כל עוד אתם לא מפחדים, ולא נשברים, כי לאט תבינו שלא צריך להילחם על הכל, לא תמיד צריך להיות הצודקים, לא תמיד צריך להיות במקום הנכון- לפעמים מגיעים למקומות לא נכונים, אבל לאט הם יהפכו למשהו טוב יותר.
מה שמזכיר לי- חרטות. חרטות הם התוצאות של טעויות, ואני כאחת שטועה מלא, אומרת לכם בבהירות; אם נבכה ונתחרט כל פעם, בחיים לא נתקדם לשום מקום. לפעמים צריך להיות חזקים.
ואל תשכחו- תמיד יהיה מישהו בשבילכם. אם קשה לכם, תספרו למישהו, אל תפחדו. ביישנות היא תכונה פחות טובה, ואני אומרת את זה כשאני ביישנית.
פשוט תהיו עצמכם, תהיו אמיצים, תבכו- ותפסיקו, תהיו גאים, תתעלמו מאנשים דפוקים, תהיו חכמים, תטעו לפעמים, תהיו חזקים, תמצאו מישהו בשבילכם, ותהנו מהחיים, לעזאזל.
ואל תשאלו למה להנות, זה פשוט ככה. לפעמים להתעמק יותר מדי בדברים יכול להרוס אתכם. – מניסיון אישי.

ותאמינו לי, כשנתבגר וזה יהיה מובן מאליו- לחייך, אז נהיה שמחים שעשינו את זה תמיד.
תחייכו, ותצחקו, ותעשו מה שבאלכם.


תגובות (3)

R.M R.M

זה כתוב הכי טוב שאפשר :)
כי זה בא מהלב ואת צודקת בכל מילה!!!!
ואת הכי חכמה בגלל שאת לא מפחדת לטעות.
אנחנו עדיין צעירים יהיו לנו כל החיים בשביל להתחרט עכשיו זה הזמן ליהנות, להיות עצמנו ולא לחשוב מה יגידו, אז אני מי שאני ואני דפוקה ואני גאה בזה, ואני שונה ואני אוהבת את זה ואני הכי אמתית כי אין לי מה להפסיד ואם בגלל האמת שלי אני ארחיק אנשים ממני אז כנראה שהם לא טובים מספיק, כנראה שהם לא באמת חברים שלי.
אני כבר לא מנסה לרצות אחרים או לחיות חיים שאחרים רוצים שאחיה. אני חיה לעצמי, איך שאני רוצה ואם אעשה טעויות אז אלמד מהם.
ואם אמשיך לקרוא את מה שאת כותבת אז אני בטוחה שגם ממך אני אלמד דבר או שניים :)

31/10/2016 00:00

יפה מאוד
החיים מלאים בכל כך הרבה דברים יפים צריך לדעת לשחרר וליהנות ככל היותר

31/10/2016 11:34

תודה לשניכם;)

31/10/2016 16:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך