ZoeyAngel
כן, למי ששאל את עצמו, השראה תקפה אותי ב4:00 בלילה והעניקה לי שיר וטיפ, שלובים בהבנה שאני, ילדה בודדה וגלמודה, מאוד מאושרת. אתם בטח יכולים להזדהות עם המצב. בכל מקרה, הרגשתי שאם כבר אני מגיעה להבנה כלשהי, עדיף לחלוק אותה. בהצלחה!

סוד שבוודאי יעניין אתכם

ZoeyAngel 02/09/2014 816 צפיות 2 תגובות
כן, למי ששאל את עצמו, השראה תקפה אותי ב4:00 בלילה והעניקה לי שיר וטיפ, שלובים בהבנה שאני, ילדה בודדה וגלמודה, מאוד מאושרת. אתם בטח יכולים להזדהות עם המצב. בכל מקרה, הרגשתי שאם כבר אני מגיעה להבנה כלשהי, עדיף לחלוק אותה. בהצלחה!

יש לי סוד
רובכם לא יודעים אותו
חלקכם מחפשים אותו שנים על שנים
זה סוד האושר
רוצים לשמוע?
אז ככה:
האושר מורכב מכמה דברים:
1. דימוי עצמי- פשוט להחליט שאתה חכם ורזה ויפה ומי שלא חושב ככה טועה.
2. ביטחון עצמי- כמובן, חייבים לזייף בהתחלה. אבל בסוף זה נהפך להרגל
3. לוותר על העבר- כן קרו דברים איומים אבל אתה יודע שאם אתה חושב על זה רע לך. למה לעשות לעצמך רע?
4. לא לשים פס- למי אכפת אם קולה וציפס זה לא בריא? אני בסוף ממילא מתה
5. לוותר על החיים המושלמים- אתה לא הולך להיות הילד הכי מקובל בבית הספר ואתה לא הולך לצאת עם מי שתרצה. תקבל את זה- להיות חולה שליטה זה מאוד לא בריא
ברגע שקיבלת על עצמך את כל הרשימה שמעל, ונתת לזה קצת זמן (שום דבר לא קורה מייד) אתה תתמלא בכל כך הרבה שמחה שאתה תספר לכל החברים החדשים שתשיג את הסוד.
אבל!!!!
בקבלת הרשימה יש גם מחויבות!
אם אתה באמת רוצה להיות מאושר, תחלק אהבה לסביבה שלך. בלי זה, לא תצליח. אהבה כידוע, היא דבר שמכלה אנשים. אם אתה לא תפיץ אותה לא רק שהיא תדעך, אלא שהיא גם תאכל אותך. תתחיל לשאול אם זה הכל, אם אתה באמת איפה שאתה רוצה להיות, והכל יתמותת..
דברים טובים לאהוב הם הפרא, חיות, הדשא והשמים, צחוק, פרחים, צבעים מגוונים, ציורים יפים וססמאות מעוררות השראה.
בתור הכאילו מדריכה שלך אני חייבת להזהיר אותך גם מפני התנשאות, שתוקפת רבים כל כך מאיתנו בזמן האחרון. לצערי, אני רואה עוד ועוד אנשים שמוצאים סיפוק בכך שהם שמים אחרים מתחתיהם בגלל טעם במוזיקה, משחקי מחשב ושטויות אחרות. דומה מאוד לבעיה עם האומה הערבית- אותה אנחנו מתייגים כפרימיטיבית. בכך שאתה שם אותי מתחתיך אתה למעשה חוסם כל תקווה שלך אי פעם להבין אותי, ובכנות, "ראייה מציאותית" זו לא סיבה.


תגובות (2)

ממש יפה…
ו-4 זה כלכך אני!!!!!
גם לי יש את התפיסת חיים הזאת, שבסוף נמות אז למה לא לאכול דברים טעימים ולא בריאים, למה לא להשתמש בפלא 7\24 למרות שזה עושה סרטן…

קיצר, ממש אהבתי ת'רעיון (של כל הסיפור)

02/09/2014 14:16

נשמע כאילו שאת איזו יועצת מעפנה שמדקלמת דברים שאמרו לפניה

12/10/2014 23:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך