פחד

קרינה 01/10/2014 482 צפיות 2 תגובות

כולנו מפחדים…
השאלה היא ממה נובע הפחד, חלק מפחדים לאבד את כספם,אז הם מעבירים את חייהם בעבודה כדי לצבור מספיק כסף.
חלק מפחדים מהזקנה,לאבד את היופי,את הנעורים…אז הם מבזבזים את כספם על ניתוחים בשביל לשמר את הצעירות.
חלק מפחדים לאבד את בריאותם,אז הם מבלים חלק נכבד מחייהם אצל רופאים,אוכלים בריא,לא מעשנים,לא שותים,לוקחים תרופות כי הם בטוחים שזה שומר על הבריאות שלהם.
חלק מפחדים מדברים לא מציאותיים,שדים או רוחות. אז הם נמנעים מלהישאר לבד או מסרטי אימה למינהם כדי לא לפחד יותר.
וחלק מפחדים מלאבד את יקירם,הפחד הזה כניראה לא מופיע כשהכל בסדר,הם רגילים שהם איתם.
לא תמיד צריך להגיד אני אוהב,כמה זה חשוב לי שאתם איתי,מה הייתי עושה בלעדיכם.
או אני מפחד שתלך…
זה קורה כשהם כבר אינם-כאשר הבדידות והגעגועים פתאום עוטפים אותך.
אתה מתחיל לפחד ואז אתה מבין שכבר אין מה לפחד כי הם אינם.
הם עזבו לתמיד.
ואתה מתחיל לחשוב ולהבין שלא תשמע יותר את קולם,לא תחבק,לא תנשק.
לא תגיד להם כמה אתה אוהב.
ואז אתה מפחד מהידיעה שלא תראה אותם.
אתה מפחד כי אתה לא יודע איך להתמודד עם הכאב העצום הזה.
עם הידיעה שזה לא חלום רע וזה לא רק סיפור זאת המציאות שלך.
אתה מתחיל להצטער שהבנת בדיעבד ועכשיו אין כבר דרך חזרה,אתה נשאר עם הצער,עם המועקה,עם הפחד שתיהיה לבד.
אתה מתחיל לחשוב שמעכשיו זה יהיה אחרת,אתה תודה יותר על דברים שפעם נראו לך מובנים מאליהם,אתה תחבק יותר,תנשק יותר ותגיד בכל הזדמנות שאתה אוהב.
ואז אתה מבין שזה מאוחר מידי לשינוי כי הן כבר לא פה


תגובות (2)

זה טוב. טוב מאוד. יש בעיות ניסוח, וחסר רווח אחרי סימני פיסוק. כמו כן, גם חסרים הרבה פסיקים ונקודות. אבל הרעיון אמיתי, והמילים יפות. כל הכבוד.
מדרגת ארבע

01/10/2014 11:53

    תודה רבה
    אנסה לשפר את הניסוח בסיפורים הבאים

    05/10/2014 04:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך