פלך – הצצה לסיפור חדש

time machine123 28/05/2017 620 צפיות 3 תגובות

שנתיים אחרי שסיימתי את התיכון, החליטו לפתוח בשבילנו כיתה מיוחדת שבה ודרכה אפשר להשלים את הבגרויות החסרות ושלא עשינו אותן בתקופת התיכון כי המנהלת החליטה משום מה שאנחנו לא מסוגלות.
הייתי פגועה ומתוסכלת , לא ידעתי מה לחשוב ולאיזו דרך אני עומדת לפנות בפתח השנה הזאת.
עכשיו שהלימודים היו מאחוריי , אני חושבת על כל הדרך הארוכה שעשיתי עד כה וידעתי שמדובר בכברת דרך לא קלה ומעייפת. נתנה לנו האישור להתחיל ללמוד בפלך , בית הספר שרחוק מביתי כמה צעדים מספר.
אבל אני לא יודעת מתי אני אתחיל שם והאם אני אשלים בגרויות. ידעתי רק שפתחו כיתה מיוחדת לשנה הבאה ושילמדו שם לפחות תשע בנות.


תגובות (3)

למה לקרוא סיפור שאת לא תשלימי?!
לא ראיתי סיפור אחד שהשלמת ואת פירסמת 1000 קטעים!!!
זה עצוב שאת מתחילה סיפור ולא יודעת לסיים.
זו הסיבה שלא קוראים את הסיפורים שלך ולא מגיבים.

נראה אותך מסיימת את הסיפור החדש הזה…

28/05/2017 16:48

טוב, אני אסיים

28/05/2017 17:03

"טוב, אני אסיים" זה לא אמור להעות רצון קודם כל שלך לסיים סיפור? כן נכון, הסיפור הוא גם לקרוא (בעיקר לקורא) אבל קודם כל לך אמור להיות את הרצון לסיים את הסיפור כי אם לא אז למה התחלת אותו בכלל?
עצה שלי קודם כל תכתבי את הסיפור במלואו ורק אחר כך תתחילי לפרסם, כי חבל שתתחילי סיפור ואז תנטשי אותו או תתחילי אותו מחדש חמש פעמיים כל פעם רק בשם אחר.

29/05/2017 15:25
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך