קצת על נישואין וגירושין

26/01/2018 504 צפיות אין תגובות

בסופו של דבר הנישואין האלה לא היו להיט.מי אמר שהיו עומדים במבחן הזמן?קשה היום לדעת.אנשים שאני מכירה מסיימים את הקשר מוקדם מדי,עם ילד או שניים,או שרשרת של ילדים שבסוף משלמים את המחיר.
פעם בשנות השיעים היתה בושה להתגרש.ילד קטן להורים גרושים היה מצניע את העובדה שהוא אץ רץ מבית לבית.הוא קטן ובשבילו תא משפחתי קלאסי הוא מודל .הוא לא רואה את הבקיעים ולא בודק ניואנסים.פני פוקר של אבא שלא מדבר עם אמא,אבל עדיין הם חיים בהרמוניה,אלק.אבל היום קהילת הגרושים גדלה ונראה שהיא עוד תעלה ותתפח.אנשים מתחתנים.תמיד יתחתנו.אבל לא בטוח שישארו עם אותו הבעל או אותה האשה. הטעם משתנה.אנשים משתנים.הבחור שעניין אותך בגיל שש עשרה,כבר לא עונה על הדרישות שלך בגיל ארבעים וחמש. קמת בבוקר ולפתע גילית שיש לך תואר שני בקרימינולוגיה,והוא נשאר שוטר,כמו השוטר אזולאי. אז פתאם את רוצה לשלוח אותו ללמוד ולהתקדם.
היום אנשים אפילו מתגאים שהם גרושים. כי מה האופציה האחרת?שלא התחתנו אף פעם?
לפעמים אחרי שנים ספורות הם מחליטים לסגור את הבאסה.הגבר בעיקר מוכן לשלם את מלוא המחיר כדי להיות חופשי ומאושר.מאושר? ,לא בטוח,כי האשה הישנה עדיין נושפת בעורפו.ותמיד צריך לרועי גשר ולסנדי הקטנה מורה פרטי במתמטיקה.וההוצאות אף פעם לא נגמרות ועדיין הוא מחפש בכל זאת לבנות קשר חדש ויציב.משפחה חדשה שתכיל גם את הילדים מהסיבוב הקודם.ופתאום יש מלא הוצאות וחובות והתחייבויות. והבית שהשאיר לגרושתו,והדירה הקטנה שרכש לעצמו.אבל לחברה החדשהגם יש דירה והם גרים יחד בביתה באושר ובאושר.אז הוא משכיר את הדירה שלו כדי שיוכל לשלם מזונות,ושוב החיים לא ממש פיקניק.כשקמים בבוקר והעול מכביד ומקשה ולפעמים עולה מחשבה מציקה,מה הייתי צריך את כל זה.מושיק יושב בביתו,פנינוש כבר הפסיקה להציק לו.היא הולכת למועדון הספורט,יש לה מלא חברות. והוא עכשיו מלך העולם.צופה בכדורגל שלו,במייסי אהוב ליבו,אף אחד לא מפריע לו.לוקח את הכדורים בזמן והכי חשוב פנינוש מרגישה תמיד כאילו היא מזניחה אותו וצריכה לפצות אותו על שהוא נשאר לבד…היום למשל היא הכי בלו את עוגת היער השחור שהוא נורא אוהב.סתם ככה,כי בא לה לפנק ,לפנק אותו.היא לוקחת בשקט את המי טריה והמעיל ויוצאת,מין התגנבות יחידים כזאת.היא עדיין לא תופסת שזה ממש אבל ממש לא מזיז לו.נהפוך הוא,כמה שיותר תצא ותבלה,ככה פחות תנדנד לו,כמו פעם בגלגול הקודם כשהיו עוד צעירים והיא אמרה שהיא״נחנקת״ בבית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך