טיילור12
שאשמח אם תגיבו לפחות 3\\\\2 שירצו המשך לסיפור וגם תגובותך מה דעתכם ותעשו לייק

רכיבה על סוסים והיום הכי טוב של לינה סיפור במשכים!

טיילור12 27/08/2014 676 צפיות 2 תגובות
שאשמח אם תגיבו לפחות 3\\\\2 שירצו המשך לסיפור וגם תגובותך מה דעתכם ותעשו לייק

\\\"רגע חכו לי!!!\\\" צעקה לינה מחדר המדרגות כאשר נעלה מגפיים ורצה במדרגות לאוטו של אביה היא נכנסה לתוך האוטו ואביה אמר לה :\\\"שוב התעוררת מאוחר!\\\" וצחק ונסעו לבית הספר בזמן שהיא מסדרת את הילקוט שלה בזמן הנסיעה! הגיעו לבית הספר, היא יצאה מאוטו ואמרה לאביה:\\\"להתראות שיהיה לך יום נחמד ונעים\\\" והוא ענה לה:\\\"גם לך מתוקה קטנה שלי בהצלחה בכיתה ו\\\' שוב!\\\"
היא הלכה לכיתה שלה היא נכנסה וישבה על הכיסא שלה ושאלה את החברה שלה ירח :\\\"ירח את באה היום לחוג סוסים בשעה ארבע? אם כן נהדר והיום רוצה שנעשה בחווה תחרות? ורכיבה עם הסוסים שלנו?\\\" ירח ענתה לה:\\\"כן אני באה בסדר וברור אני כבר רוצה להיות שם!!!\\\"
עבר הזמן והנה נגמרו הלימודים… היא ניגשה אל ירח ואמרה לה :\\\"ניפגש בארבע בחווה לתחרות שלנו?\\\" ירח ענתה לה :\\\"סבבה אין שום בעיה!\\\" היא הלכה לביתה לאחר 10 דקות היא הגיעה היא נכנסה היא הלכה לחדרה והסתכלה על הפוסטרים של הסוסים התלויים לה על הקיר ועל הציורים של הסוסים על הקירות שלה ועל הכרית של סוסים ועל הסדין והשמיכה קיצר כל החדר שלה שכולו על סוסים!!! והיא אמרה לעצמה:\\\"סוסים זאת אהבה סוסים זה חיים!\\\"עבר מספר שעות והנה השעה ארבע היא הייתה מוכנה אמא שלה הסיעה אותה לחווה היא נפגשה עם ירח והם עשו את המרוץ….ירח ניצחה במרוץ! לינה בריכה אותה :\\\"כל הכבוד ירח את טובה!\\\" והלכה לתא של הסוסה שלה והכניסה אותה….והלכה לחכות לאימה שתיקח אותה הביתה כי היא לא רצתה להישאר שם יותר ולא רצתה לספר לחברים שלה והיא החליטה פשוט להיעלם להם מעיניים!
אמה הגיעה ואספה אותה היא נכנסה לתוך האותו למושב מקדימה וסגרה אחריה את הדלת ואמרה לאימה:\\\"בבקשה תצאי מהמקום הזה כמה שיותר מהר!\\\" אימה הייתה מופתעת ואמרה לה:\\\"מה קרה חשבתי שאת נהנית פה?\\\" לינה ענתה לה :\\\"אני אספר לך בבית זה פשוט סיפור ארוך אמא בבקשה תני גז ותצאי מהמקום הזה כמה שיותר מהר !\\\" ואמה ענתה :\\\"טוב בסדר\\\" והתחילה לנסוע בדרך לינה ראתה את חבריה והתחבאה מתחת לחלון כדאי שלא יראו אותה ואמרה לעצמה בראש:\\\"אני לא מאמינה….לא אכפת להם ממני אפילו לא טורחים לשאול איפה אני!\\\" וכאשר היא עברה את חבריה חזרה לשבת והסתכלה על הנוף כל הדרך ושאלה את אימה :\\\"אמא את חושבת שאני אוויר כלום..?\\\" אימה ענתה:\\\"לא למה מתוקה?\\\" עניתי :\\\"כלום לא משנה סיפור ארוך אספר לך בבית \\\"


תגובות (2)

נחמד, אבל יש כמה טעויות, גם בקשר לסוסים וגם בכתיבה, את צריכה לכתוב יותר רגשות ולא ככה מצטטים, עושים את זה ככה:
"אני לא מבינה מה קורה כאן?!" התעצבנתי על חברתי
"מה שקורה כאן זה שאני עוזבת" היא ענתה באותה תוקפנות "לתמיד" היא סיימה את המשפט. דבר שני בקשר לכתיבה:
את צריכה להביע יותר רגשות, הייתי נבוכה, כעסתי, הסמקתי, דברים כאלה. עכשיו בקשר לרכיבה, בתור משהי שרוכבת כבר שנתיים ברור לי שחייבים להוריד לסוס ציוד, לנקות את הפרסות, לנקות את התא, להחליף ראשיה ולטפל בו לא רק לשים אותו בתא וללכת, ואף חווה שמכבדת את עצמה לא תתן לתלמידים שלה להתחרות חופשי בזמן החוג. מקווה שאני לא פוגעת אבל עדיף שתכתבי על נושא שאת מבינה בו ותשתמשי בעצות שלי

27/08/2014 09:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך