רננה הגיבורה של החיים

Hush hush 24/09/2014 1045 צפיות 4 תגובות

רננה היא ילדה קצת מוזרה, קצת לא משתלבת בנוף, קצת לא במקום. היא חולמנית במקצת וכמעט חוצפנית. כזאת היא רננה, לא שלמה עם עצמה, קצת משם וקצת משם. חוטים רופפים, מתפוררים ושברירים מושכים אותה לכול עבר. היא כמהה ללכת לכול מקום אך רגליה נמוכות וקצרות מידי. היא נאלצת להדחיק את תשוקותיה גם הנכספות ביותר.
רננה מרותקת לשארית חייה, מרותקת לכיסא גלגלים. היא כבר לא תשתובב עם חברים, היא תהיה כלואה, כבר לא חופשיה. רגליה לא נתונות למרותה. רננה לא משלימה עם מר גורלה.
מידי יום ניבט פרצופה הדומע מהחלון – רק מדף זכוכית עבה ומאובק מפריד בינה לבין העולם – ודרכו היא משקיפה על העולם. אנשים ממשיכים בחייהם, השמש הירח מתחלפים ועושים את תפקידם ללא רבב. היבול ממשיך לפרוח ולקמול וזרועונים הטמונים באדמה ממתינים לבוא האביב.
אמא נאלצה גם היא להמשיך בחייה; יש לה עבודה וילדים נוספים לטפל בהם.
רק רגליה לא ימשיכו להלך, משותקות ונטולות חיים. החליטו לשבוק ולצאת לחופשה ולהותיר את רננה כלואה.
ומה היא תאמר להגנתה? הם שירתו אותה חלק נכבד בחייה.
רננה תאלץ לוותר ויתור קשה מנשא אך לא בחינם. החיים לימדו אותה ששום דבר לא בחינם. רגליה נלקחו ממנה אבל בתמורה היא תהיה גיבורה. היא תילחם בשביל לחיות חיים נורמלים, רננה לא ילדה נורמלית היא מיוחדת. רננה לא מפסידה בקרב הזה בחייה, היא מתעקשת לנצח. היא לא מוכנה לאבד גם את הגבורה, הכוח והעוצמה שלה יחד עם רגליה.


תגובות (4)

כתיבה מעולה ונושא מרגש!!!
אהבתי מאוד

24/09/2014 01:30

אהבתי

24/09/2014 01:49

תודה רבה.

24/09/2014 01:51

וואוו איזה יפה
כתבת מדהים
אהבתיי ודירגתי חמש

18/10/2014 20:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך