#LeOn#
#בוורד זה נראה הרבה יותר ארוך#

רק רציתי ללכת לבני עקיבא

#LeOn# 25/10/2014 830 צפיות 10 תגובות
#בוורד זה נראה הרבה יותר ארוך#

קוראים לי לאון. אני גר בדימונה. לפני חודש נכנס לכיתה המדריך של בני עקיבא בדימונה שבט 'מעלות'(כיתה ז'). הוא הודיע שבעוד שבועיים יחול מסע סוכות לאזור הכרמל, ושהיה ממש כיף.
כשחזרתי מהבית שאלתי את אימי לגבי המסע, היא מצדה אמרה שצריך לשאול את אבי שבאותו זמן היה בחו"ל. היו כמה וויכוחים ביני לבין אימי וביני ובין אבי(בטלפון), זה לא העיקר. העיקר שיצאתי.
מהשבט שלי יצאנו למסע אני, אפיק- הוא ילד מהכיתה שלי אבל אני לא יודע איך להגדיר אותו.. כל דקה שהייתה לו אפשרות להתעלל בי ולהשפיל אותי מול כל הכיתה עם השפוט שלו,אליה(שלא יצא למסע),הוא עשה את זה. יצאה איתנו גם שירה קבלן. היא הייתה באמת מקסימה, צחוקה המדהים ושערה היפיפה השוו לה מראה של מלאך- אבל שנודע לי שהיא גם הייתה האקסית של אפיק וגם למדה איתו ביסודי- ממש ירד לי ממנה. גם ידעתי שהם יהיו ביחד כל המסע, אז לא יהיה לי מקום להשחיל מילה.
האמת הייתה דווקא הפוכה והיא דיי התעניינה בי והיינו ביחד במסלולים כי אפיק עשה אותם עם אחרים. גם הילה הייתה איתי ועם שירה- ילדה מכיתה ח' מהבית-ספר של שירה. היא גם בבני-עקיבא אבל היא יצאה לבד מהשבט שלה אז המדריכה שלה נתנה לה ללכת לאן שהיא רוצה.
בלילה של המסע אני ואפיק דיברנו קצת, למרבה ההפתעה, והוא שאל אותי מה אני חושב על שירה. אמרתי לו שהיא בכלל לא הטייפ שלי, אבל בכל זאת היא ממש מקסימה.
עד הרגע הזה אני מצטער על המילים האלו.
כשחזרנו לשגרה הוא התחיל להעביר עליי שמועות בכיתה שאני מאוהב בשירה. לא כולם ידעו בכלל מי זאת שירה אבל כולם צחקו עליי והתעללו בי. יום אחד אפילו הם מש הגזימו כשהם מצאו על הרצפה סיגריה שלא כובתה בסוף היום, וכשעליתי להסעה הם דחפו את הסיגריה לעורפי. חשתי דקירה קשה, אבל לא עשו להם כלום מכייון שזה היה מחוץ שעות הלימודים ומחוץ לשטח המבנה.
מאז הם מתעללים בי,מציקים לי, מתנקלים לי.
וזה הסיפור העצוב שלי.
אפילו שבסך הכול רק רציתי ללכת לבני-עקיבא.


תגובות (10)

אוקיי וואו…
אני לא אתייחס לדרך שכתבת את זה כי זה קצת כמו שאתה מדבר עם חבר שלך ופחות כמו סיפור אבל, אם זה עליך אז ממש מצטערת בשבילך ומבינה אותך כי תכלס כל מה שאמרת קרה לי בערך.
אני רק יכולה להגיד לך לא להיפגע מהם לא להתייחס, להמשיך הלאה כאילו הם לא קיימים. מי כמוני יודעת שזה קשה אבל זה אפשרי. פשוט אל תראה להם שזה מציק לך ואתה תראה שזה יעבור עם הזמן.

25/10/2014 20:45

    עד עכשיו כתבתי סיפורי דו-שחי(בדרך המקובלת) אבל זה נמאס חח.. קרא/קראי את "אחי".. תאהבי את זה(:

    25/10/2014 20:46

    דו שיח*

    25/10/2014 20:48

    אוקיי אנסה(:

    25/10/2014 20:58

זה אמיתי? אם כן, כל מה שנותר לי לומר זה שילדים זה עם אכזר.
אל תתייחס, למרות שאני מבינה שאי אפשר שלא להתייחס. אז תנסה להתעלם חח :)
תמיד פה לדבר

25/10/2014 20:51

חח כן זה אמיתי, הסיפור בעקרון הרבה יותר מורכב ומורחב פשוט אני קצר בזמן ובכח… מוצש' יו נואו..

25/10/2014 20:53

אנא אערף..

25/10/2014 20:58

    חחחח ואתה אוהב פאנפיקים וסיפורים על וואן די? כי אם כן, אני יכולה לעזור :)

    25/10/2014 21:01

אתה נשמע ילד מעניין רצח. גם אני יצאתי לטיוך הזה :) צחקנו עם ילדים (אני יותר גדולה ממך חחח) עד שש בבוקר והיה ממש כיף.
פשוט אתה צריך למצוא עם מי להתחבר.. באמת שאתה יכול לשלוח לי הודעה במייל אני אשמח לדבר איתךך

25/10/2014 22:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך