Love Books
~סליחה עם פגעתי: זו בסך הכל דעתי, לא יותר מזה~ ~~לא קשור באמת לסיפור חיים, זה פשוט הכי מתאים~~

שוויון

Love Books 20/04/2014 1445 צפיות 3 תגובות
~סליחה עם פגעתי: זו בסך הכל דעתי, לא יותר מזה~ ~~לא קשור באמת לסיפור חיים, זה פשוט הכי מתאים~~

אם יש משהו שאני שונאת זה אי-שוויון.
אנשים יהירים, שחושבים שהם מלכי העולם.
הלוא לכך נועדה הדמוקרטיה?
לא משנה כמה ננסה להשוות את עצמנו לאחרים, ולהוריד מרמתנו, ואף להעלות אותה, עדיין יהיה אי-שוויון בעולם.
בכל מקום יש אנשים יהירים, שמדברים בשפה גבוהה, ו'מבקרים' את סיפורם של מישהו אחר בתור דבר גרוע. כאילו שזו עבודתם! תגידו לא אהבתי ודי. הם מתחילים לנמק, ולפגוע. להעליב, ולדבר בשמות פוגעניים. הדבר הזה לפעמים ממש מרתיח אותי! הם חושבים שסיפורם יותר טוב, ושזה שהם וותיקים כאן, או גדולים יותר בגיל, גורם להם להיות רמים ואצילים יותר.
כל מה שאני רוצה בעולם, זה שאנשים יהיו שווים. ואחר כך עוד מתלוננים שהמקום כאן הוא תת-רמה. אז שלא יהיה כאן! הם נשארים בכוונה, כדי לפגוע. הם קוראים לסיפור שבן אדם השקיע וכתב אותו בשמות גנאי.
הלוואי והשיר שווים היה אמתי.
"ואולי יבוא יום ונהפוך שווים
אתה תהיה לי נחל ואני לך ימים
ונזרום ביחד עד אין סוף
שנייה לפני שקו החוף מגיע
שנייה לפני שקו החוף מגיע.."
הלוואי ובאמת כולם היו שווים. ושלא יהיו שחורים, או לבנים.
שכולם ייראו הכל בוורוד, וכולם יהיו צבעוניים, ושווים בכל.
מרתיח אותי לחשוב על כל המלכים, הנשיאים, וראשי הממשלות.
הם לא יותר מבני אדם!
לקנות נרות באלפי שקלים, ולזרוק נעליים על עובדות. כל זה רק כי הם מחשיבים את עצמם! זה אי- שוויון. הם בסך הכל בני אדם!
אני לא אכבד שום ראש, או אשת ראש ממשלה, שלא מכבדים את שאר בני האדם, ומחשיבים את עצמם כגדולים יותר. אני לא אכבד אף אחד, שמחשיב את עצמו כגדול יותר, וכמכובד יותר. וגם עם יש לו פרס על זה, או תעודה, אני לא אכבד אותו, ולא אתאר אותו כדמות גדולה, כי הוא לא מכבד את השאר, והוא לא מאמין בשוויון. זהו בן אדם שרק מנצל את מעמדו!


תגובות (3)

איך את רוצה להשתפר, ללא הערות?
אני חושבת שמעולם לא יהיה שוויון מוחלט (בלי קשר לאתר) כי אין אנשים שהם שווים בתכונותיהם.
יש אנשים שפוגעים, אבל בי פוגע יותר שלא אומרים לי את האמת ושמתחמקים ממנה כי לא רוצים לפגוע בי.

20/04/2014 18:31

    תני לי להסביר: לא התכוונתי שלא יעירו. לי אין בעיה אם הערות. עובדה שאין לי בעיה איתך. אני פשוט לא אוהבת שיש אנשים שהם יהירים ובאים וכותבים אלייך בשפה גבוהה, שכל הסיפורים האלה מגעילים, וששגיאות הכתיב מזעזעות. ואחר כך הם עוד כותבים 'סיפור' אם אפשר להגדיר את זה כך, על כמה שנגיד סיפורי מפורסמים כתובים גרוע, ואם כל הכבוד, אני מכירה כמה סיפורי מפורסמים שהם כתובים יפה, ונכון. זו פשוט הדרך של המעריצות להראות כמה הם נגיד אוהבות מפורסם כלשהו. הם פשוט מראות את הפנטזיות שלהם, ובדיוק הקטע ההזוי, הוא הפואנטה! זה לעולם לא יקרה, אז שלפחות ייתנו להם לפנטז. עכשיו אני חותרת לכיוון אחר, אז אני פשוט אחזור למסלול הקודם. בכל אופן, פעם אני כתבתי סיפור. הייתי אז ממש בהתחלה של כתיבת הסיפורים שלי. ופתאום, בא איזה מישהו, ופגע בי. הוא כתב את הדברים האלה בצורה כל כך גבוהה ופוגענית, שפשוט הבנתי מה מרגישים כל האלה שכותבים להם שהסיפור גרוע, ועוד בשפה גבוהה, ומתנשאים.
    אני לא רוצה שייפגעו בי, ואני לא רוצה שגם יתחמקו ממני, אני פשוט רוצה שכולם יהיו שווים, ויגידו דברים יפה, ולא בצורה שגורמת להם לחשוב שהם יותר אצילים ורמים מאיתנו.
    אני חושבת שזה מגעיל.
    ואני גם לא חושבת שיהיה שוויון מוחלט. בגלל זה אני כותבת את זה.
    בכל מקרה, אני מקווה שתביני את הפואנטה,
    ויום טוב וחג שמח!
    (אני מקווה שלא נפגעת)..

    20/04/2014 18:48

    לא נפגעתי :)
    ותמיד יהיו אנשים פוגעים. את פשוט צריכה לדעת לא להיפגע. בשביל טנגו צריך שניים, וכך גם לריב.
    עד עכשיו לא ראיתי סיפור מפורסמים שהיה יותר מסביר-נחמד. אני תמיד דבקה בדעתי, עד שהוכח אחרת. כזו אני.

    20/04/2014 18:52
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך