שלמה המאושר

21/11/2017 581 צפיות אין תגובות

שלמה ,איפה אתה שלמה ,קוראת בכעס ובעצבים זוגתו , אשת חיקו של אחד האנשים העדינים ביותר שהכרתי מעודי. ואני תוהה לפעמים ביני לביני, איך זה שכל הקסנטיפות מצליחות לתפוס את השה התמים והן מתעמרות בו כל חייו,אפילו לא מנסות להרגיע את עצמן כשיש אנשים בסביבה . אותן זה ממש לא מעניין.ברגע נתון זה היא צריכה אותו לאיזה "משימה" הזויה ולא הכרחית.ואשה זו ששנים רבות , כאבן ריחיים מונחת על צווארו, נהנית ממנעמי הזוגיות ,משתלטת עליו ועל רכושו. לא תמיד יש ביניהם הסכמות, אבל מתוך הרגל ואי רצון לצאת מאיזור הנוחות, למרות שהוא די מבאס בלשון המעטה.
ושלמה קופץ מיד לפקודתה של יפה, שכשמה לא כך היא . ואיזה יומרה לקרוא כך לילדה שהפכה בזקנתה לאשה כעורה ונטולת חן בעליל. ויסלח לי אלהים על לשון הרע ,כולם יצירי כפיו של היושב במרומים.הענין הוא שגם תוכה כברה. ואי אפשר להסתמך על אופיה שאולי הוא בא לתקן את הפגמים בצורתה החיצונית הדוחה.אז זהו שככל שהיא פוגשת במבטה את פניה הבלתי מצודדות היא אומרת לעצמה מגיע לו וצוחקת לעצמה צחוק כבוש.
ואלה הנקבות העדינות שבקושי פותחות את הפה,נופלות שדודות ברישתם של גברים גסי רוח מתועבים שמפליאים בהן את מכותיהם. נשגב מבינתי, כלומר מאז שעמדתי על דעתי , לא הצלחתי לקלוט את הרעיון, אולי פסיכולוגים יסבירו את זה יותר טוב. אולי גבר שהוא כנוע מטבעו זקוק להגנתה של אשה חזקה, תובענית,בעלת מענה לשון חד ומושחז שתריב את ריבו. אבל זה כידוע חרב פיפיות.כאמור אין לדעת . וזאת רק השערה שהוצאתי מנבכי ליבי.
ושלמה שגם שפת הגוף שלו , אני מכירה אותו שנים מאז שהתחלתי לעבוד במשרד , הוא כפוף
ונראה שנכנע לחיים זה זמן רב . לאחרונה התחיל להביא את אשתו למועדון. אולי היא דואגת שמא תחטוף לה אותו איזה נקבה שמגיעה גם היא בגפה.ואולי מישהו או מישהי כבר לחשה באוזנה, ששלמה לא יושב לבד , ותמיד באות נשים שונות לשבת לידו ולפטפט. סתם שיחת חולין או עזרה כלשהי בפתרון תשבץ או סודוקו.סתם משהו לא מחייב.והנה הוא כבר זוקף את ראשו.אתמול הסתפר. קנה בושם גברי חדש.של קלווין קליין. חולצת לקוסט כחולה. האם כל הדברים האלה לא מהווים תמרור אזהרה ?
אז יפה לא זילזלה באתראות . התלבשה יפה, התאפרה , כבר מזמן לא ראו אותה עם אודם. לקחה את הארנק החדש והצטרפה לשלמה. ישבה לידו , כשומרת הסף. וראו זה פלא . גדר חיה .אף נקבה לא התקרבה לשטח המסומן ולא עמדה בדרכה .
יפה קלטה שטוב עשתה שהגיעה.למרות שחשה בשיעמום קל. עדיף היה לה לראות סדרות ספרדיות. מה לה ולהרצאות משמימות על "איך תשמור על הכסף שלך?" ולאיזה עו"ד תפנה בעניני ירושות ועזבונות. את זה היא משאירה בחפץ לב לשלמה. בזה הוא מתעניין ובזה הוא ספץ. והסדרות יחכו לה , אניטה וחואניטה …היא מקליטה ובא לציון גואל .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך