שמידע נופל משום מקום.

27/04/2015 525 צפיות אין תגובות

יום ראשון ושני של הקורס בבית ספר שלנו: יש תוכנית לילדים "מחוננים". באחד מהשיעורים על ביוטופ, המורה שלנו אמרה:
"אנחנו הולכים לצאת לטיולים בעקבות הקורס 5 במספר. תמצאו שאלת מחקר,והתחילו לבנות מצגת עליה. הטיול הראשון היה בשבוע הבא" אני והקבוצה יושבים ושותקים.
המורה ממשיכה:" נצא לטיול בגן הקופים. הטבע העירוני באזורנו." אבל אז,אני שואל את חברי לקבוצה:"על איזו חיה נעשה? שתיתי לגימה של מים מהבקבוק והמשכתי"אין שום דבר מעניין…,"

וכך,התחיל המסע.
שיצאנו לטיול הראשון, החלטנו ברב קולות על איזה חיה נעשה, נמלים.
למה נמלים?: כי עניין אותנו למה הם בונות שבילים.
רגע… בונות שבילים? הנה הסיפור: אני והקבוצה הלכנו בגן,שלפתע ראינו כמה נמלים סוללות שבילים! שבילים? ממש! מאבנים! ישר צילמנו את המקרה המוזר,והעניין הפך להיות לאחת משאלות המחקר שלנו.

שיעורים שלישי רביעי : התחלנו לעבוד על המצגת, ופתאום,אני מוצא באינטרנט כתבות מוזרות:
"נמלים זומביות" "פטריות מזמבבות! " ועוד. התחלתי לחקור את העניין,וגיליתי שיש פטריה,שיכולה להפוך נמלים לזומביות! סיפרתי לחבורה, שבדיוק צירפה עוד חבר לקבוצה,או חברה… נעמה. סיפרתי להם על הנמלים והפטריות,והראתי להם את הכתבות.
המשכנו לעבוד על המצגת שהלכה והתפתחה וחזרנו הביתה עייפים.

שיעור חמישי: משבר בקרב הקבוצה. כל הדעות חלוקות והפיצוץ ענק מתמיד! בסוף העניין נפתר,אבל במחיר כבד. אחד הילדים יצא מהקבוצה. והחבורה הלכה הביתה בלב כבד.

שיעור שישי: תגלו בפרק 2


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך