letmewrite
זאת כתיבה בתהליכים

שתיקה אינסופית 2

letmewrite 29/04/2017 711 צפיות אין תגובות
זאת כתיבה בתהליכים

מספרים יכולים לספר לי כמעט כל דבר. מהו שטח משולש ובכמה גרם עלית מהשבוע שעבר.
מספרים יכולים להיות זמן ממושך, הם גם יכולים להגיד בכמה סנטימטרים עמוק החתך.
מספרים הם חישובים מתמטיים טיפשיים של בית ספר בשאלוני 804 ו- 806 הם סטטיסטיקה שהעולם בה מתבייש.
הם מילמולים אינסופיים שכולאים בהם אותנו בהיגיון מול מציאות, באהבה מול חירות. הם יכולים להיות מלוכדים, או שלא, מספרים יכולים להיות שלמים וראשוניים או שלא, להיות שברים ותחומי הגדרה שהאדם עליהם עוד לא עלה ובינתיים מתפרק לרסיסים. בין שורות של סמים, בלי לספור, ירד מהנכסים והכפיל באוייבים, האישה אמרה שזה לא היה נעים. אבל הוא גבר, הוא מתעסק במילים, לא במספרים, לפעמיים בגילאיים אך הפעם שכח לבקש את גילה ולגלות שהיא קטינה, העמיד פנים שלא ידע, יש לו סמכות כי הוא חייל, אז מה?! אז היא הלכה בשעה שהמחוג הראה מספר מאוחר והיה חשוך וקצת קר, אמרת מה שהמפקד שלך אמר- שקר זה רק רק הפוך, שקר זה מה ששמים את הראש עליו כשמתכרבלים בפוך. היא צחקה ונכנסה למכונית, שם שיספת אותה ב… איך קראת לזה עם החברים? "חנית"? צדת אותה בלי חוקים, בכוח אלים, בלי מספרים ובטח בלי אלוהים. היא סטטיסטיקה, אתה מספר אסיר ואני שתיקה, ארוכה יותר מכל המספרים בעולם, מרירה יותר ממילה רעה ומתרגיל שלא בוצע כשורה.
שותקת על כל הפעמים שאמרת משהו לא במקום, על כל הפעמים ששמת את היד במקום הלא נכון. שותקת בקרירות כדי להתחמק מהאמת הבוערת אך בשטח אני נשרפת ונגמרת.
עוד לא המציאו את המספר שימחיש, את המספר שיגרום לך, אנס יקר להרגיש, כמה זה נורא להיות שקטה מעל תהום עמוקה ואז ליפול תוך כדי התהייה אם אדבר ההד יהיה כזה נורא? אצלי 1+1 היה שווה 2. הוא הוכיח לי ש1+ אחת שווה 3. זוהי טעות בסדרי העולם כשלא מרצון, משוואה משובשת וכרגע אני לא יותר מילדה משומשת, אסמיפטוטה שואפת לאפס בלי נקודות חיתוך עם הצירים, תלויה בין שמיים לארץ ועם כל זאת מסתירה מההורים.
מספרים עד היום לחשו לי המון תשובות. כמה תפוחים יכול דני לקנות ומה המרחק הנסיעה שיהורם עבר לפני שהלך לאיבוד וטבע בנהר אך אין בכוחם לענות לי על כל השאלות כמו עוד כמה ימים יקח לכאב ממני להתאדות? עוד כמה נשים יצטרכו להיפגע עד שגברים יכירו במושג "בהסכמה"? ובינתיים יש את השתיקה שלי והשתיקה שלה. דממה אינסופית. חרישית של אובדן כמו האמת מסתתרת בין שיחים מחפשת לפרלטט. או יותר. נחושה בדעתה למצוא פרטנרית חדשה לדואט. שהינו כאוב ומדמם ושקט כמו אדם מת.
מספרים יכולים לספר לי כמעט כל דבר. כמה עולה לעשות בנג'י בלי חבל בכלל?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך