מספרת333
תגובות ממשיכה

שתיקה, שקרים ועוד כל מיני עניינים- הקדמה

מספרת333 16/09/2014 654 צפיות 3 תגובות
תגובות ממשיכה

אני לא מאמינה שבלעתי את זה. הוא פשוט שיקר לי בפרצוף, על הכל! הוא לא אהב אותי, לא חיבב אותי, ובכלל לא היה לו אכפת ממני. הוא שיחק בי, בלב שלי…
ובשביל מה? בשביל לקבל אותה.

שלום, שמי שירן ואני בת 13, לא מקובלת, מאוהבת (בשני בנים), לא יפה ולא מכוערת, אוהבת (שירה ודרמה), אוהבת אופנה (עובדת בחנות סטיילינג בתור יועצת קולקציות, מעצבת… זה כעיקרון לא חוקי אבל השיגו אישור מיוחד בגלל שחשבו שאני מאוד כשרונית בזה) ולפעמים גם מעצבנת.
אז הסיפור התחיל בתחילת כיתה ח'. על היום הראשון הילד שאני מאוהבת בו מהכיתה הציע לי חברות- למה? אלוהים יודע. עכשיו אני יודעת- שמעתי את השיחה, קראתי שיחה אחרת ודיברנו על זה. הוא הודה מהר, אני לא יודעת למה- כנראה כי השיג את מטרתו…

"נו, בנצי, איך מתקדמת התוכנית?" שאל אותו רון.
"בסדר. שירן ואני זוג, כידוע לך ונראה לי שחן מתחילה לקנא" ענה לו בן.
"טוב, תודיע לי אם אתה צריך אותי" אמר רון והלך.
רצתי משם בזמן. הוא לא שם לב ששמעתי.

"היי 3>" הושעה מחן, הוא שכח את הפייסבוק פתוח אצלי.
"היי" כתבתי לה, בטוחה שזה הפייסבוק שלי.
"תקשיב בן… אולי תפרד משירן הזו ונהיה יחד? אתה פשוט כל כך מהמם! זו הייתה טעות לסרב לך!" היא כתבה, והתנתקתי בבהלה, רועדת כולי.
ההבנה חדרה בי. השיחה ששמעתי בינו לבין רון לא הייתה הזיה.


2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך