אנושית, או שלא?

25/10/2014 1325 צפיות 8 תגובות

אני אנושית, אולי אני לא נראת כך אבל זה מה שאני. תאמינו או לא זה לא משנה, אומנם נולדתי עם כנפיים אך מזה אומר עליי? שאני לא אנושית? שאני לא כמו כולם? אם עכשיו אני לא אנושית בעניי כולם, אז אם הייתי בלי כנפיים כן הייתי אנושית? אני לא מבינה את זה. מה המשמעות שלהיות אנושי בכלל? האם זה אומר לאכל בנימוס? מה הבעיה בלא לאכל בנימוס? אז כן, אני אוכלת עם הידיים, לא כי אני לא אנושית, או בדיוק בגלל שאני כן?
למען האמת, אף פעם לא הבנתי את "חוקי החברה" , או יותר גרוע, את מי שהמציא אותם. תארו לכם אדם שקם והחליט שיש דברים שמותר ואסור, למה אסור לרצוח? ובכן, לא סתם, את זה אני יכולה להבין, אבל למה לא לרצוח את זה שרצח? לקח חיי אדם אז ניקח את חייו גם. אך מה לא אנושי בלרצוח מישהו? אל תיתמו ותגידו שלא היה בכם דחף, שלא הייתם עצבניים עד כדי כך שהייתם תוקעים סכין. כי זה כן קורה, לא פעם ולא פעמיים.
אני לא מבינה את העולם הזה, כנראה שאני אף פעם לא אבין, כי אני לא מכאן. אני מעולם אחר, עולם רחוק רחוק מכאן, אם תביטו למעלה לשם שינוי אולי תראו אותו, כל פעם שאני הולכת בעולם הזה, אני רק רואה אנשים עם מבט מושפל. אם תרימו אותו אתם תגלו דברים חדשים.
אתם בטח תוהים למה אני מספרת לכם את כל זה, או מי אני בכלל, אני מניחה שאף פעם לא תגלו, אחריי הכל אני רק דמות בסיפור, אבל מה אם אני אמיתית? שאני כאן לידכם רואה אתכם, אתם בטח חושבים 'איזה בולשיט' אבל יש כל כך הרבה מעבר למה שאתם רואים, אתם רגילים למה שנותנים לכם לראות, אתם מסוגרים בתוך כדור בדולח ולא יוצאים החוצה, או במילים אחרות, אתם תקועים! לעזאזל איתכם.
אני חושבת שהגיע הזמן, הזמן שאני אגלה לכם מי אני. טוב, כבר בהתחלה גיליתם שיש לי כנפיים, מיוחד נכון? אז כן, ניחשתם יפה, אני מלאך.
אבל, כמו שיש בעולמכם אנשים שונים, אצלנו יש מלאכים שונים, אני נקראת מלאכית "מתבגרת" בשביל שאני אסיים את התיכון שלי ואזכה לשפוט בני אדם לגיהנום או לגן עדן, אני צריכה, לא, אני מחוייבת לעשות פרוייקט סיום.
קצת דומה לעולם שלכם, אבל לא כל כך. אמרתי למורה שאני אבוא לכאן ואכתוב על חיי היום יום של בני האדם. חשבתי ששבוע זה מספיק, אבל נשארתי כאן טיפה יותר, אתם בטח שואלים למה אני לא חוזרת, אני לא יכולה. גנבו לי את הכנפיים, חשבתי שאני יכולה לסמוך על אנשים, טעיתי.
בתור מלאך אני לא יכולה להסתובב בחוץ עם כנפיים, אחרת אני אעלם. אם ידעו את זהותי ואת העולם שלמעלה, אני אמות. לא מוות ישיר ונעים שאתם מכירים, יקשרו את ידיי עם טבעות אור חזקות וישרפו אותי, ישרפו אותי בעודי בחיים. והחלק הכי גרוע, אני לא יכולה למות. יש סוגים שונים של מלאכים, אבל מה אם אני לא רק מלאך? אני לא אנושית.
זה קצת סותר את עצמו אחריי שאמרתי כמה אני כן, אבל אם יש משהו שהעולם הזה לימד אותי, זה לא לשקר לעצמי.


תגובות (8)

ממש יפה!

25/10/2014 23:11

אהבתי מאוד!
5

26/10/2014 21:33

וואו! מאוד יפה! אהבתי מאוד!

26/10/2014 21:42

ענקק
עמוק ברמות
אהבתי מאוד
יפה כל כך

03/11/2014 18:08

וואו איזה מהמם. יש בזה רבדים כל כך עמוקים והסיפור הזה מאוד אקטואלי להתנהגות של אנשים…
כל הכבוד (:
-פוקהונטס

05/11/2014 09:25

התחלה מהממת כנה אמיתית ויפה מחשבה עמוקה. אחר כך עם המלאך פחות אהבתי אבל אז פתאום היה בום טראח המשפט האחרון ואז כמעט נפלתי מהכיסא. מהמם.

21/11/2014 03:37

חחח תודה רבה לכולכן (:
אני שמחה מאוד שאהבתם את הסיפור.

21/11/2014 19:58

מהמם!! מתי את ממשיכה?

26/02/2015 01:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך