ARIA
תגובות פליזז ;)

!Again and Again……. Stop

ARIA 09/04/2014 615 צפיות 2 תגובות
תגובות פליזז ;)

נמאס לי, נמאס לי תמיד לחזור על אותם צעדים, אותם טעויות, אותם דברים. אני משתעממת.
שהדברים חוזרים על עצמם זה כבר מאבד כל טעם.
למה אני תמיד חוזרת על אותם מעשים, אותם מילים. למה אני לא מצליחה לרענן את החיים שלי?
כל יום אני הולכת לבית הספר, לומדת. חוזרת הביתה. אוכלת. מתקלחת. יוצאת קצת החוצה.
וזהו.. זה סדר היום המשעמם שלי.

אולי אני פוחדת? אולי אני פוחדת לשנות? לשנות את דרך החיים שלי, לשנות את השעמום.
אולי אני מהססת לשנות כיוון. ללכת נגד.
אולי אני פוחדת שאם אני ישנה כיוון בחיים שלי, כל מה שאני רגילה אליו יעלם. אני יצטרך לשנות אורך חיים אחר.

ומה יהיה שנה הבאה? זה יהיה כמו השנה? רגיל.

——————————————————
בשביל למצוא דרך חדשה יש לצאת מהשביל המסומן ולעזוב את הדרך הבטוחה, זאת שתמיד הלכנו בה,
ולעודד את הדרך החדשה, את הסכנה החדשה.
כשיוצאים לדרך חדשה יש, מעל לכל, ספקות, פחדים, שאלות.
המשמעות של דרך חדשה היא להגיע למקום חדש,
מקום טוב יותר, או רע יותר, את זה אי אפשר לדעת.
דרך חדשה יכולה להביא אותך לאוצר או לתהום, אף פעם אי אפשר לדעת.
אתה נמשך אל האוצר ומפחד מהתהום. מה תעשה? אתה מסוגל להעז?
אתה חושב שצריך להגיע לדרכים החדשות, אבל למעשה הדרכים החדשות מגיעות אליך.
אם אתה רוצה שיקרה משהו שונה אתה צריך לפעול בצורה שונה.
אם אתה רוצה להגיע למקום חדש אתה צריך למצוא שביל חדש.
לנוע קדימה בלי לדעת לאיפה תגיע,
זה מה שמפחיד ומושך בדרכים החדשות.
——————————————————–

למה יש לנו דז'ה וו? מה זה דז'ה וו?
דז'ה וו זה להימצא במצב מסוים ולהרגיש שחווית אותו כבר.
זה לשמוע חבר אומר לך משפט מסוים ולהרגיש שהוא כבר אמר לך את זה.
הד'זה וו זה שוב. זה עוד הפעם. זה משהו שחוזר על עצמו.

אז אולי במקום לחוות שוב ושוב את הדז'ה וו הזה נצא מהקווים, נצא מהשוליים הבטוחים שמסמנים לנו את הדרך.
ואז, נתקל באבנים, בעצים. בבעיות שנצטרך לעבור. כי זה מה שאנחנו רוצים, אתגר. משהו חדש, משהו שונה, ניגודים, הפתקה.

זוכרים את רפונזל? שכל חייה חייתה במגדל? איך החיים שלה השתנו מקצה לקצה? כי היא יצאה מהמקום בו שהתה כל חייה. העזה לצאת החוצה. להכיר את העולם. היא אמיצה.

עצה שלי:
כשאתם חוזרים על הדברים שוב ושוב תדעו שאתם הולכים המעגלים על אותה הדרך.
אז תהיו כמו רפונזל וצאו מחוץ לשביל שתמיד נהגתם להשתמש בו.
צאו החוצה. תהנו. כמו שכולם אומרים 'חיים רק פעם אחת' ואתם עוד צעירים. אז תעזו ותחיו את החיים שלכם כמו שאתם רוצים.
.
.
.
.
.
אתם עוד פה?


תגובות (2)

אני אשנה*
אממנממ זה סיפור או עצה? כי אם היית מוחקת את הסוף (עצה שלי) זה היה יוצא הרבה יותר טוב לדעתי.
אבל אני אוהבת את זה שעשית שלושה קטעים שונים שהם על אותו נושא!
(והשם אדיר ככ שאני מתה)

17/04/2014 11:10
    21/04/2014 03:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך