Nirvana
הסיפור הוא סיפור חיים,אהבה,הרפתקה,מתח ואקשן . וסליחה שהפרק קצר מאוד . אני ימשיך עוד היום :)

(Blaze Of Glory (the name inspired by the band bon jovi

Nirvana 16/04/2014 626 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא סיפור חיים,אהבה,הרפתקה,מתח ואקשן . וסליחה שהפרק קצר מאוד . אני ימשיך עוד היום :)

בשדות החשוכים , שאני רואה בזמן הנסיעה , אני מסתכלת בחלון ואני רואה את החיים עוברים מול העיניים .
כל העבר הרע מתחיל לעשות תחושת אי נוחות ואני מסתירה את זה , למקרה שיראו אותי .
תחנות אוטובוס ריקות , אורות מהעיר השוממת , פנסים צהובים מעומעמים שגורמים להרגשה של דחיסות .
אני מרגישה כאילו מישהו צופה בי מלמעלה , זה לא אלוהים , זה משהו שנותן הרגשה של בן אדם או חייזר , אני לא מצליחה לפרש את זה .
רק הטלפון זוהר בחשכת הלילה , עם מוזיקת רוק מרגיעה ונותנת משמעות כל פעם מחדש , כמו לצייר את המשמעות בראש .
רק לראות מכוניות עוברות במהירות בדרך , כמה פנסים בכביש וחוות של סוסים וכבשים .
הדרך נראית ארוכה , כבר יש יותר אורות , אבל גם הם קלושים וההרגשה יותר ויותר חנוקה , כאילו אתם נמצאים במקום ללא אוויר .
האוטו נכנס לסמטה מוארת קלושות , אפילו את המקום אי אפשר לראות , גם בקושי .
אחר כך הסמטה נעשתה יותר חשוכה , אבל לאט לאט הכל החל להיות ברור .
המחשבות עקפו אותי
צחוק של ילדים
אור הבוקר
ואז הכל יותר מטושטש ונעשה יותר חד , כמו פוטושופ בחיים האמיתיים .
כמה מגרשים כמו כלא מקיפים את המקום , שלטים עקומים וציורים מוזרים על קירות הברזל שבוהקים באזור הגשם .
הנהג הסתובב ועיניו נצצו ופניו נעשו ירוקות כהות מאוד , נלחצתי ואמרתי: 'אמרתי לך כבר , לא אמרתי לך שניסע למקום הזה' , הסתכלתי על המקום שנראה מעומעמם מרגע לרגע .
הנהג חייך וצחק
הוא הסתכל עליי שוב ועיניו נעשו כבר שחורות כפחם , ניסיתי להתעלם אבל זה דבר שאי אפשר להתעלם ממנו , כמו מלכודת או מערבולת .
אחר כך הוא הסתובב להגה והמשיך לנסוע , פתאום הרגשתי כמו מכה בראש וקול מדבר אליי
The Desteny will save you ….
הבנתי את המשמעות
'הגורל יציל אותך'
לא הבנתי מה זה או מי זה הגורל , מה יציל אותי?
אחר כך עבר בחור גבוה יחסית עם עיניים שחורות בדיוק כמו הנהג , עבר וקרא למונית בסימן שלא הבנתי אותו , אבל הוא נראה לי מוכר
הנהג הסתכל על הבחור ואמר: 'כנס , אבל אל תשב מקדימה , מלוכלך פה' , הנהג הסתכל על הבחור בערמומיות.

אני ימשיך תסיפור עוד היום … פשוט לא רציתי לעשות ארוך מדי .
אז תגיבו וכאלה (:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך