מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי לא רצה לקנות כדור חדש אלא להביא את הכדור מהיער כי הוא לא חשב שזה מסוכן כל כך. בסוף הפרק ארנבי הבין כמה מסוכן זה היה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 24

ארנבי לא רצה לקנות כדור חדש אלא להביא את הכדור מהיער כי הוא לא חשב שזה מסוכן כל כך. בסוף הפרק ארנבי הבין כמה מסוכן זה היה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי והארנב הצעיר שיחקו בכדור. הם זרקו זה לזה את הכדור. הארנב הצעיר אמר לארנבי להתרחק כי הוא הולך לזרוק את הכדור לארנבי הכי חזק שהוא יכול. הוא זרק את הכדור וארנבי היה צריך לתפוס אותו.
ארנבי לא הצליח לתפוס את הכדור והכדור נחת ביער האפל! הארנב הצעיר הציע לא לחפש את הכדור ביער האפל כי מסוכן שם פשוט לקנות כדור חדש אבל ארנבי לא הסכים. הוא הלך אל היער לחפש את הכדור!
הוא חיפש אבל היה חשוך בגלל שהעצים מסתירים את אור השמש אז קשה למצוא את הכדור. היה מאוד חשוך וארנבי לא ראה את הקרקע, הוא הלך ונפל אל בור!. הוא לא יכל לצאת מהבור.
עברה שעה והארנב הצעיר חשש שמשהו קרה לארנבי אז הוא הלך לספר את זה לתוכי. הוא ספר את זה לתוכי והוא עף אל היער האפל לחפש את ארנבי. הוא הגיע וחפש את ארנבי. הרבה זמן הוא חפש את ארנבי והיה מקרים שהוא עף ממש מעל הבור אך לא שם לב אליו.
ארנבי התואשש ויכל לצאת מהבור עד שנחש ארסי התקרב אליו והוא לא יכל לזוז או שהנחש הכיש אותו. ארנבי צעק הצילו ותוכי שמע אותו. תוכי הסיח את דעתו של הנחש בזמן שארנבי ניסה לצאת מהבור והצליח.
הם יצאו מהיער וארנבי הותה לתוכי שיציל אותו ולהארנב הצעיר שיזעיק את תוכי. הם התרחקו מהיער והלכו לקנות כדור חדש כי הם פחדו להיכנס שוב ליער האפל. הם קנתו כדור חדש ושחקו בו הרחק מהיער האפל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך