מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא ארנבי בפעם השנייה בחוף הים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 34

בפרק הבא ארנבי בפעם השנייה בחוף הים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בארוחת הבוקר תנין אכל עוף עם דינו ואמר שנמאס לו לאכול עוף, הוא ממש רצה בשר ארנבים. אביו מביצות ויקוס שנמצא ביער ויקוס יתקשר ואמר שמשפחתו גם רוצה זו והציע לו רעיון שהוא: לתפוס ארנב ולהביא אותו לביתם. הוא אמר שאלו שמצילים ארנבים לא יודעים איפה נמצא ביתו אז נוכל לאכול את הארנב בלי דאגה.
תנין הסכים והלך עם דינו לתפוס ארנב. הם מצאו את ארנבי ואחותו הגדולה לנה מטיילים. תנין תפס את ארנבי ודינו תפס את לנה. הם הגיעו לביצה ושטו אל ביצות הויקוס דרך נהר הסנאים.
תוכי והדו גילו שתפסו את ארנבי ואת לנה ומהרו אל הביצה אבל הם לא מצאו. לפני שהם איבדו תקווה סבתא של ארנבי שגרה ביער ויקוס התקשרה ואמרה שהיא ראה את תנין ודינו שטים לכיוון ביצות הויקוס אם ארגז גדול. תוכי והדו מיד הבינו שבארגז יש את ארנבי ולנה ושתנין ודינו עומדים לאכול אותם בביצות הויקוס.
הם מהרו אל הביצות הויקוס והגיעו אבל הם לא ידעו איפה לחפש בגלל שמשפחת תנין עברה בית בפרק 26. בינתיים תנין ומשפחתו החליטו שהילדים של תנין תניני ותנידור מקבלים את בשרו של ארנבי והמבוגרים מקבלים את בשרו של אחותו הגדולה לנה אבל הם עדיין לא התחילו את החלק שאם הם מתחילים אותו אז תוכי והדו נכשלים בהצלת ארנבי ולנה.
תוכי והדו מצאו את הבית המתאים בזה שהם שמעו ממנו את הקול של תנין. לתוכי היה רעיון ועשה פעלולים באוויר. משפחת תנין יצאה לראות אותו בזמן שהדו משחרר את ארנבי ואת לנה. רעיונו של תוכי עבד עד שתנין ודינו ראו אותו וגילו שהוא תוכי ואמר זאת למשפחתו אבל הדו שחרר בזמן את ארנבי ואת לנה.
הם יצאו מהדלת האחורית ועלו על סירת המנוע של תנין. הדו השיט את הסירה מהר אבל תנין עלה על סירת המנוע של אביו ושט אל הדו, ארנבי ולנה. תנין כמעט השיג אותם אבל תוכי פגע בסירה והיא התהפכה. הם הגיעו ליבשה והשאירו את הסירה.
עוד פעם תוכי והדו הצילו את המצב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך