מחבר סיפורים נהדרים
אריתו כעס אל תנין שהציק לו בכיתה אז הוא חשב על תוכנית לנקום בתנין. נשמע ממנו בפרק 50 ועוד הרבה בעונה ה-2 ונגלה עוד דברים עליו. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 49

אריתו כעס אל תנין שהציק לו בכיתה אז הוא חשב על תוכנית לנקום בתנין. נשמע ממנו בפרק 50 ועוד הרבה בעונה ה-2 ונגלה עוד דברים עליו. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

תנין ודינו תכננו תוכנית לתפיסת ארנבי שאם היא תעבוד אז הם ינסו אותה גם על אחותו לנה ולהארנב הצעיר אבל צריך בשביל התוכנית 3 משתתפים ויש רק 2. תנין בקש מדינו למצוא עוד טורף שיעזור שיהיה המשתתף ה-3 כמו בפרק 8. דינו הסכים והלך לחפש ביער עוזר שני.
ביער דינו ראה אריה ופנה עליו. הוא שאל את האריה אם הוא יכול לעזור לתנין שקוראים לו תנין לתפוס ארנב והוא ענה: "כן, בלי שום בעיה". דינו שאל את האריה: "איך קוראים לו?" והוא ענה שקוראים לו אריתו והלך אם דינו לביצה.
הם הגיעו ודינו הציג לתנין את העוזר החדש "אריתו". השם הזה היה קצת מוכר לתנין כאילו שהוא הכיר את האריה פעם אבל זה לא מנע ממנו להציג את התוכנית לאריתו. שכולם ידעו מה הם עושים הם הלכו למנערות הארנב.
הם תפסו את ארנבי ותוכי והדו גילו את וניסו להציל את ארנבי כמו בתוכנית. תנין ודינו עיכבו את תוכי ואת הדו ואריתו דאג שארנבי שלא יזוז ולקחת אותו לביצה בזמן שתנין ודינו מהכבים את תוכי ואת להדו. זה לא עבד בגלל שתוכי והדו מנצחים את תנין ודינו אז אריתו שנה את התוכנית ופגע בתוכי ובהדו.
תנין ודינו הודו לאריתו ולקחו את ארנבי לביצה עד שלנה והארנב הצעיר הופיעו. אריתו תפס אותם והוא ותנין ודינו לקחו אותם לביצה. תוכי לא יכל לעוף והדו התקשה ללכת אז הם הלכו להורים של ארנבי, הארנב הצעיר ולשכן. הם בקשו מהם שיצילו את ארנבי ואחרי כמה ניסיונות הם יסכימו ורצו אל הביצה.
תנין ודינו הודו לאריתו והסכימו לתת לו חצי מבשרו של ארנבי אבל אריתו לא הסכים ובגד בהם. בעצם אריתו תכנן את זה מההתחלה כדי לנקום בתנין{הסיבה בסוף הפרק} והוא גנב את 3 הארנבים מתנין אבל תנין לא הסכים וניסה לעצור אותו אם דינו. הורי ארנבי והארנב הצעיר והשכן הגיעו ובזמן שאריתו נלחם בתנין ובדינו הם שחררו את ארנבי, לנה ואת הארנב הצעיר בלי שישימו לב.
שהם שמו לב היה מאוחר מדי ואריתו אמר לתנין שהוא ימצא דרך נוספת לנקום בו. שהוא אמר את זה תנין נזכר שאריתו למד איתו בכיתה ושהוא הציק כל הזמן לאריתו. אריתו אמר שזה נכון ושהוא בא לנקום בגלל זה והסתלק מקום והשאיר את תנין ודינו המומים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך