מחבר סיפורים נהדרים
ההמצאה של ינשופורתי טובה ומועילה מאוד. הפרק הבא גם קשור למועילותם של המצאות. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 69

ההמצאה של ינשופורתי טובה ומועילה מאוד. הפרק הבא גם קשור למועילותם של המצאות. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בלילה ינשופורתי וארנבי סיימו לתקן את הרחפן. הם תכננו להציג אותו לכולם בבוקר בפעם השנייה. הם סיפרו את זה לכולם והלכו לישון.
ב-7 בבוקר הם קמו והתכוננו להצגת הרחפן עד השעה 8 בבוקר. השעה 8 הגיע וכולם הגיע ליד העץ של ינשופורתי וחיכו להצגת הרחפן. ינשופורתי וארנבי הציגו את הרחפן.
ינשופורתי אמר שלרחפן יש תכונות נפלאות כגון מאתר חפצים, עף במהירות גבוהה, לא רועש ועוד וארנבי הוסיף שבלילה אחרי שהוא שבר את הרחפן, הוא וינשופורתי החליטו להוסיף את יכולת שהיא איתור. ינשופורתי הסביר שהרחפן יכול לצלם חפץ או משהו חי ואחר כך בלחיצת כפתור הוא יעוף וינסה לאתר את החפץ או החי הזה. ארנבי סיפר שינשופורתי עבד על הרחפן במשך 6 חודשים או בקיצור חצי שנה וכולם הופתעו.
ארנבי הצטרף לכולם והוא חיכה אם כולם שינשופורתי יעיף את הרחפן. ינשופורתי לקח את השלט והעיף את הרחפן. הוא גרם לרחפן לעשות כמה פעולות ואחרי זה הוא גרם לרחפן לצלם את העפרון שלו, שם אותו ליד נהר הסנאים וגרם לרחפן לחפש אותו. הרחפן איתר את העפרון ושלח אות של איפה העפרון נמצא לטלפון של ינשופורתי.
אחרי זה הצגת הרחפן הסתיימה והוא הלך לישון. מיד שהוא נרדם ראה הנמר, אריתו וציידיו מצאו את אותם וניסו לתפוס את הארנבים. תוכינו, תוכי, הדו והשכן ניסו לעצור אותם אבל הם ירו חצי הרדמה והרדימו אותם, ינשופורתי שמע את זה וקם. הוא ראה מהחלון את ארנבי, לנה והארנב הצעיר נלקחים בידי טורפים ולא ידע מה לעשות!
הוא הסתכל על הרחפן וקיבל רעיון. הוא גרם לרחפן לצלם את התמונה שבו יש את ארנבי וגרם לו לחפש את המיקום של ארנבי כדי שידע איפה המיקום שלו שיוכל ללכת אליו ולהציל את ארנבי, לנה והארנב הצעיר. הרחפן מצא את ארנבי והאחרים מתקדמים לעמק טבלי ושלח אות של איפה ארנבי נמצא לטלפון של ינשופורתי.
ינשופורתי ראה את המיקום של ארנבי בטלפון ועף אליו. הוא מצא אותם מתקדמים לאחוזה של אריתו וניסה להציל אותם. הוא הפיל עץ שחסם את הדרך אבל שניסה להציל את ארנבי הם הרדימו אותו אבל מגיני 3 הארנבים התעוררו ומהרו להציל את הארנבים.
העץ שהפיל ינשופורתי עכב את הטורפים אז מגיני 3 הארנבים הספיקו וזרקו אבנים לטורפים. ארנבי והאחרים ברחו וניצלו. אריתו היה עצוב והמשפחה של ארנבי והארנב הצעיר הודו לינשופורתי וגם למגיני 3 הארנבים אבל במיוחד ינשופורתי שהצילו את הארנבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך