מחבר סיפורים נהדרים
הרובוט של דינו לא היה מועיל כמו שהוא ותנין חשבו בגלל שלא שמר את ארנבי ממגיני 3 הארנבים. בפרקים הבאים תנין ודינו המשיכו להשתמש בו אבל לא בפרק הבא בגלל שבפרק הבא ארנבי, לנה והארנב הצעיר בבית הספר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 71

הרובוט של דינו לא היה מועיל כמו שהוא ותנין חשבו בגלל שלא שמר את ארנבי ממגיני 3 הארנבים. בפרקים הבאים תנין ודינו המשיכו להשתמש בו אבל לא בפרק הבא בגלל שבפרק הבא ארנבי, לנה והארנב הצעיר בבית הספר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום הרובוט שבנה דינו אמור לתפוס את ארנבי בשבילו ובשביל תנין. תנין ודינו הלכו לחפש את ארנבי ולתפוס אותו בעזרת הרובוט. תנין ודינו מצאו את ארנבי מטייל ביער הסנאים אם מגיני 3 הארנבים תוכי, הדו, תוכינו והשכן והפעילו את הרובוט.
תנין ודינו תכננו לתקוף את מגיני 3 הארנבים ובזמן שמגיני 3 הארנבים מתרכזים בהם הרובוט יתפוס את ארנבי וימהר אל היער האפל ולא לביצה כי זה פחות צפוי ושם תנין ודינו יטרפו אותו. תנין ודינו תקפו את מגיני 3 הארנבים בזמן שהרובוט ניסה לתפוס את ארנבי. הרובוט תפס את ארנבי ומיהר ליער האפל.
תוכי ותוכינו ראו את ארנבי נלקח בידי רובוט ועפו להציל אותו אבל דינו קפץ ועצר אותם לפני שיעופו אחרי הרובוט. תנין ודינו ברחו אל היער האפל אחרי הרובוט. תוכי ותכינו עפו לביצה והאחרים אחריהם אבל הם לא ידעו שהם מתקדמים למקום הלא הנכון! תוכי ותכינו הגיעו וחפשו את ארנבי וגילו במהירות שהוא לא שם.
תוכי צעק:"מהר, הם בטח ביער האפל!" והוא ותוכינו עפו במהירות אל היער האפל לחפש את ארנבי ואחריהם הדו והשכן. תוכי ותוכינו חפשו של ארנבי אבל זה היה קשה לראות משהו מתחת לכל העצים. הם ראו אור מהגריל של תנין ודינו ועפו לכיוונו.
הם הגיעו וראו את תנין ודינו עומדים לשים את ארנבי על הגריל ותקפו אותם. הדו והשכן הגיעו ועזרו להם. הדו עזר לתוכי ולתוכינו לעכב את תנין ודינו בזמן שהשכן תפס את הרובוט ושחרר את ארנבי. תנין ודינו ראו זאת ואת ארנבי בורח וויתרו.
עוד פעם ארנבי הוצל על ידי מגיני 3 הארנבים ובקש מאמו לתת להם פאי תפוחים כתודה. תנין ודינו חזרו מאוכזבים אם הרובוט ותנין אמר לדינו:" חבל שהרובוט יכול לתפוס ארנב אך לא לשמור אליו ממי שמנסה להציל אותו!". הוא בקש מדינו לשפר את הרובוט כך שישמור על מה שתפס אבל כדי לשפר אותו שיעשה זאת צריך הרבה כלים ועוד דברים יקרים שאין לו ולתנין מספיק כסף בשביל לקנות אותם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך