מחבר סיפורים נהדרים
מזל שהארנבים בסדר, אמא של ארנבי ממש צדקה שלא בטוח לצאת החוצה. הפרק הבא{פרק 100} תהיה בתאריך 17/2/17 והוא הפרק האחרון המותח! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 99

מזל שהארנבים בסדר, אמא של ארנבי ממש צדקה שלא בטוח לצאת החוצה. הפרק הבא{פרק 100} תהיה בתאריך 17/2/17 והוא הפרק האחרון המותח! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש הופעה של הזמר הכי אהוב על ארנבי שתתקיים ביער הסנאים וארנבי, אחותו לנה והארנב הצעיר מתכננים ללכת לשם. ההופעה תהיה בשעה 16:00 והארנבים יפגשו זה עם זה בבית של ארנבי בשעה 15:00 בשביל להתכונן עליה. ארנבי התרגש מאוד מכיוון שההופעה היא של הזמר הכי אהוב עליו והוא הולך לראות אותו במציאות ומקרוב.
בשעה 14:30: ארנבי חיכה לארנב הצעיר בחדרו ופתאום אמא שלו נכנסה לחדרו. היא אמרה:"ארנבי, אני חושבת שלא כדאי שתצאה להופעה הזאת מפני שגם אם מגיני 3 הארנבים: אתה לא בטוח כל כך. יש המון טורפים ביער שאורבים בצללים ומחכים עד שטרף תמים יתקרב אז תגיד לאחותך ולארנב הצעיר שהם לא ילכו להופעה.". ארנבי התאכזב וניסה לשכנא את אמו שתשנה את טענתה אך בלי הצלחה.
ארנבי חיכה המון זמן להופעה של הזמר האהוב עליו ביער והוא לא יכל ללכת לשם כתוצאה מהטורפים הרבים ביער. הוא היה מדוכא וחשב על רעיון לא מצוין. הוא חשב שבגלל שיש המון חיות בהופעה: הוא, לנה והארנב הצעיר יהיו בטוחים וכשהארנב הצעיר הגיע וכשלנה נכנסה לחדרו: הוא לא סיפר להם את מה שאמא שלו אמרה לו!
הוא, ארנבי והארנב הצעיר התכוננו להופעה ובשעה 14:00 יצאו עליה. ארנבי חשב שבגלל שאמא שלו מבשלת ושאבא שלו בעבודה: לא יגלו שהם בכלל יצאו. הם התרגשו והתקדמו ליער הסנאים.
הם הגיעו למקום ההופעה ובחרו לעצמם מקומות. הם שמחו ולא ידעו שטורפים אורבים להם ברגע זה! אריתו, ציידיו, זוג הנמרים והרובוט של אריתו תכננו לתפוס ולטרוף אותם בלי לחשוב פעמיים.
הם התגנבו להופעה והתקרבו למקומות הישיבה. הארנבים ישבו בכסאות הראשונים מהבמה וזה נתן לטורפים יתרון. הטרופים חיכו עד שהזמר יתחיל לזמר ושכולם יתרכזו בשיר: הם יתפסו את הארנבים
בינתיים אמא של סיימה לבשל מוקדם מהצפוי וכשהיא קראה לארנבים: היא גלתה שהארנבים לא נמצאים בבית. היא ראתה את העקבות שלהם שמובילים להופעה ונבהלה מכיוון שהארנבים הלכו להופעה בניגוד לרצונה. היא התקשרה למגיני 3 הארנבים שיבדקו אם הם בסדר.
הטורפים תקפו את הארנבים ותפסו אותם בשק! עד ששמו לב שטורפים תפסו את הארנבים: הטורפים כבר היו רחוקים. תנין ודינו ראו את יריבם מסתלקים עם הארנבים שהם רוצים לטרוף: הם תכננו לחטוף מהם את הטרף ומהרו לכיוון יריבם.
תנין התלבש לאחת מהציידים של אריתו והתקרב לכיוון השק שהארנבים נוכחים בו. הוא חטף את השק מהצייד שהחזיק אותו ודינו עכב את הטורפים בזמן שתנין בורח עם השלל. הם הצליחו להתחמק מהם עם שללם אז תנין מעד והשק שבו הארנבים נפל אל הביצה ושקע לתוכו!
תוכי ותוכינו, מגיני 3 הארנבים ראו זאת וחששו שלארנבים יגמרו האוויר. תוכי עמד להוציא את השק מהמים אך הרובוט של אריתו הופיע. הוא עמד לקח את השק בתעופה אך תוכי דאה ועקף אותו. ממש לפני שהוא ישיג את השק: הרובוט תפס אותו בשקו וחשב שהוא בעצם השק שבו הארנבים נוכחים והסתלק.
תוכינו עף לכיוון הביצה והשיג את השק לפני שלארנבים יגמרו האוויר. הוא החביא אותם בביתו עד שהשטח יהיה פנוי. בינתיים אריתו גילה שהרובוט שלו תפס ללא כוונה מישהו אחר והתאכזב.
השטח התפנה והארנבים חזרו לביתהם מכיוון שההופעה כבר נגמרה. אמא של ארנבי נזפה בארנבים אך ארנבי ספר לה שזה אשמתו. ארנבי היה ומעכשיו תמיד הוא יקשיב לאמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך