הנסיכה הקסומה

03/03/2017 2037 צפיות אין תגובות

היה היתה פעם באחת הממלכת , לפני אלף שנה ויותר , נסיכה יפיפיה.
היה לה שיער ארוך ארוך עד המתניים בצבע נחושת , ועיני ברקת ירקרקות. הנסיכה היתה מדהימה ביופיה אבל בעיקר נודעה בחוכמתה הרבה ובטוב ליבה.
הנתינים באותה הממלכה סגדו לה ממש, כמו לאלה קדושה. והיא היתה באמת קדושה.
עוד בילדותה , כשהיתה רק בת חמש, ביקשה ביום הולדתה לבקר בבתי היתומים של הממלכה הגדולה, שם נפגשה עם הילדים הקטנים שלא בורכו במזל טוב כמו שלה. לכל ילד וילדה היא נתנה מתנות יפות, דאגה שכולם יקבלו ארוחה חגיגית, וקנתה להם בגדים יפים וחמים. צעצועים והמון המון ספרים. היתומים והיתומות אהבו אותה , ברכו אותה בבריאות ובאושר ושכל הטוב שהיא מרעיפה על בית היתומים , יגיע אליה ושלא יחסר לה כלום כל ימי חייה .

אבל הנסיכה הטובה והקסומה, חלמה לילה אחד שקוסמת רעה , יום אחד תופיע בממלכה ותרצה להמית אותה . הקוסמת הרעה, תכננה להשתלט על ארמון הזהב ולהתחתן עם המלך, אביה של הנסיכה הקסומה ששמה מריסלה.
מריסלה קמה באותו בוקר במצב רוח רע . היא פחדה מאד.בינתיים לא סיפרה לאף אחד על החלום , גם לא לאביה .
שבוע אחר כך המלך עשה משתה גדול, והזמין את מלכי האיזור, הנסיכים והנסיכות ולמשתה הזה
הגיע נסיך יפה תואר ויפה מראה, והוא הזמין את מריסלה לרקוד.התזמורת ניגנה וכולם היו פעורי פה , כשראו את הנסיכה היפיפיה והנסיך המדהיםד רוקדים בקצב אחיד כאילו שהם מכירים כל ימי חייהם. הנסיך הגיע לביקור נוסף, ומריסלה התחברה מאד אליו . אחרי כמה חודשים , הנסיך מקסימיליאן, ביקש את ידה מהמלך. מריסלה היתה מאושרת , אבל לא שכחה את החלום המפחיד.
היא דאגה כל הזמן. והיתה מוטרדת אבל עדיין לא סיפרה לאיש.
ביום חתונתם, הגיעו אורחים רבים, רמי מעלה ונתינים של הממלכה. לפתע נכנסה אשה בבלויי סחבות נשענת על מקל. עכשיו נכנסה בסערה לאולם הריקודים. אף אחד לא עצר אותה. שומרי השער כאילו עמדו קפואים על מקומם ולא זזו. האנשים היו כולם בהתקף חרדה . האשה שמה את פעמיה ישר לנסיכה שהיתה בדרך להתעלף. היא משכה אותה בידיה הגרומות , ורצה איתה לכוון היציאה .אף אחד לא עמד בדרכה , כאילו כל האורחים והמוזמנים כולם כושפו בידי האשה שהתברר אחר כך שהיא הקוסמת הרעה.
מריסלה צרחה ורקעה ברגליה, היא כבר ידעה שהאשה הזאת יש לה כוונות רעות.
היחידי שהצליחה להתעשת ולהתעורר בזמן היה הנסיך מקסימיליאן שהעיף את הקוסמת הרעה החוצה כמו שמעיפים לכלוך או זבל.אחז בידה של הנסיכה הרועדת כולה מפחד. הוא חיבק אותה בזרועותיו ואימץ אותה אל ליבו.עכשחן כבר לא פחדה יותר הנסיכה היפה והטובה, כי הנסיך הציל אותה מצפורניה הטורפות של הקוסמת הרעה ותוכניותיה להשתלט על הארמון ולהפטר מהנסיכה לא התקיימו. והנסיך והנסיכה חיו בארמון עוד שנים רבות באהבה ובאושר עד עצם היום הזה .אולי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך