הקרקס של תוכי חיזוקי – פרק 2 : הביקור אצל דר' סברין

time machine123 27/07/2016 789 צפיות אין תגובות

אימא נתנה לנו כעונש לנקות את כל הבית כולל החדרים וניקיון השירותים. היא נעלה את הכלבה טופי בחדר שלי. היא אסרה עלינו לראות תכניות ילדים בערוץ הילדים. אני, יהלומית וצחורית עבדו כל היום בלי לעשות הפסקות. אחרי שניקיתי את הבית בעזרתן של אחיותיי. נביחותיה של הכלבה טופי התגברו.
" למה היא נובחת כל כך הרבה?" שאלה כלילה, אחותי הקטנה בת החמש.
" לפעמים היא סתם נובחת. אל תתייחסי אליה. רוצה לראות את תוכי חיזוקי?" שאלתי בקול רם ורענן.
רצתי לעבר הסלון וחיפשתי איפה אבא שלי הניח את הכלוב שבתוכו שוכן תוכי חיזוקי. הוא הניח את הכלוב על השולחן הכתיבה של כלילה והבאתי אותו אל חדר המגורים , התיישבתי על הספה האדומה. הוצאתי את תוכי חיזוקי מן הכלוב. " בוקר טוב, בוקר טוב ממתק. בוקר טוב עולם." הוא מלמל וצייץ את הציוץ העדין שלו.
" בוקר טוב לתוכי חיזוקי , מה שלומנו היום? " שאלתי אותו שוב פעם והוא צייץ בקול עליז . הוא הניף את כנפיו הכחולות למעלה ולמטה.
" מה שלומנו היום, מה שלומנו היום? " אמר תוכי חיזוקי וצייץ שוב , רק הפעם שהוא צייץ יותר חזק.
" איזה מצחיק אתה , תוכי חיזוקי. אתה תוכי חמוד." עניתי לו בחיוך.
" את חמודה , את חמודה." אמר תוכי חיזוקי וצייץ עוד הפעם.
" איזה חמוד אתה!" אמרתי ושמתי את תוכי חיזוקי בתוך הכלוב. הוא נפנף בכנפיו הכחולות וצייץ עוד. בעוד חצי שעה אני צריכה ללכת לדוקטור סברין, דוקטור סברין הוא רופא שיניים שמטפל בשיטות " המקלחת " ו"ספונג'ה" . ביחד עם יהלומית וצחורית שגם צריכות לעשות טיפול בשיניים. אימא שלנו לקחה אותנו עד למרפאת השיניים של דוקטור סברין. היא עצרה את הפ'יגו המשפחתית הירוקה ממש בקצה המדרכה .
" להתראות אימא , נתראה בבית!" אמרתי לה בשמחה ושלושתנו נכנסנו לתוך המרפאה שלו. המזכירה שלו, מרגנית בתיקים הרפואיים של דוקטור רפאל סברין .
" שלום , יש לכן תור? אם כן אני אלך להודיע לו שאתן פה. תזכירו לי איך קוראים לכן? יהלומית , צחורית וממתק. תשבו על הספסל ותמתנו בתור. הוא יקבל אתכן כאשר הוא יתפנה , כרגע הוא עסוק עד הצוואר. " אמרה מרגנית באדיבות. היא הלכה לחדר מאה וארבע שבו דוקטור רפאל סברין מטפל בלקוחות שלו. מרגנית נכנסה לחדרו והודיעה לו שהן הגיעו. דוקטור סברין הניח את משקפיו בצד ואמר..
מה אמר ד"ר סברין למזכירה שלו מרגנית? והאם הוא יקבל אותנו? המשכו לקרוא ותגלו מה ההמשך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך