ילדה חדשה

01/11/2014 1649 צפיות 5 תגובות

שלום אני לין ואני ילדה בת 12 מירושלים, יש לי אך תינוק הוא בן חודש וקורים לו בן,
ואני אוהבת אותו ,וגם יש לי כלב קטן ובגלל זה כוראים לו פיצי, אך שלי הקטן אוהב לשחק עם פיצי
וגם אני, אמא ואבא שלי קנו לי אותו שהיתי בת 11 . אה שכחתי להגיד לכם לאבא שלי קוראים יוסי ולאמא שלי קוראים דנה ואני אוהבת את המישפחה שלי עד עכשיו סיפרתי אל אצמי עכשיו בו נתחיל לספר מה קרה לפני שנה. גרתי ברחובת והיו לנו שכנים מעצבנים הם היו בעם לדלת דופקים ורצים. הם היו אובדים אלינו הם היו ניחנסים לבית שלנו ומחבנים את השעונים שיצפצפו באמצה הלילה אז אמא ואבא אכליתו לאזוב אז נאלצתי לאזוב את כול החברים מהכיתה אז בכיתי כי לו רציתי, החברים בכיתה היו כול כך נחמדים אבל זה לא אזר יום למחרת ארזנו את כול הבית ועברנו לירושלים ובבוקר קמתי והיתי צריכה ללכת לבית הספר אז אלכתי ואף אחד לו התיחס אלי חוץ מהמורה בהפסקות היתי לבד, ואז באה אלי ילדה ושמה נגה, ושאלה עם אני רוצה לשחק איתה אמרתי לה כן והיא אמרה לי שהיא היצתרפה בכיתה ד והיא אמרה לי שגם היא היתה בודדה והיא היתה החברה הכי טובה שלי במשך שנה שלמה ואז היה לי עוד מלה חברים חדשים, וכנו לי כלב שקוראים לו פיצי, ואחרי כמה חודשים נולד לי אך.


תגובות (5)

מזל טוב קידי הספר הרישון

01/11/2014 13:08

אני ממש לא הבנתי כלום, את כתבת בהתחלה 'קורים' אחר כך 'כוראים' ואז 'קוראים' את כאילו מנסה לעשות שגיאות כתיב בכוונה?
בשבילך, תתקני את הסיפור ומהר!

01/11/2014 13:19

היי, רעיון נחמד אבל יש לך הרבה שגיאות כתיב! ממליצה לך לעבוד על זה ..

01/11/2014 13:21

יותר מידי שגיאות, זה מציק לי בעין, תתקני אותן דחוף, רק ככה תשיגי קוראים וכאלה.

01/11/2014 13:21

עיזה יופי! ילדה חדשה בעטר! ממש איניין עוטנו מה שקטבט פה והקול היה מעוד ברור!….. עכשיו ברצינות! את כבר בת 12, מה זה השגיאות כתיב האלו? ו… לא הבנתי למה סיפרת את כל הסיפור הזה…

01/11/2014 14:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך