crazyteen
סתם ריגש כי זה נכתב בשבילי

בסך הכל חלום

crazyteen 06/02/2016 1396 צפיות אין תגובות
סתם ריגש כי זה נכתב בשבילי

חלמתי שנפרדו בגלל טעות שלך ,היינו באותה מסיבה , שבה הסתכלנו אחד על השנייה ..
חלמתי שכלכך כעסתי עליך.
כל הערב הסתכלנו אחד על השנייה בלי לומר מילה .
חלמתי שהייתי למעלה עם חברות שלי ואתה היית למטה מוקף בנות , אבל לא הפסקת להסתכל עליי , אתה לא התרכזת באף אחת אתה הסתכלת רק עלי ..
ניסיתי להתעלם מהמבטים האלה שלך שבלבלו אותי כל כך אבל לא הצלחתי , זה היה ממש קשה .. ידיד שלי עלה עם איזו מישהי והתחיל לדבר איתי ניסיתי שלא כל כך לדבר איתו בשבילך שלא תחשוב משהו או תקנא אבל בכל זאת המשכת להסתכל ..
רציתי לרדת להסביר לך שהוא כלום ושלא תחשוב דברים אבל משהו עצר אותי , כל הבנות האלה מסביבך גרמו לי לקפוא במקום ולא לגשת אליך .. אני לא זוכרת מה עשית שפגעת בי כל כך בחלום אבל גם זה עצר אותי מלגשת אליך .
פתאום חברה סיפרה לי שגם כשהיית איתי בגדת בי שוב והילדה הזאת שעשית זאת איתה דיברה איתי לאחר מכן, ואז הבנתי שזה נכון ירדתי במהירות אליך אבל אתה לא היית למטה , שמעתי טרק חזק לפי קצב העצבים והלחץ שלי זה היה נשמע כל כך יפה האמת ..
חיפשתי אותך , הייתי דלוקה הייתי באזור של האוכל ושם היה סושי , כמו מה שאנחנו אכלנו ביחד באותו יום בחצר שלך .
היו שם שיפודים וקיסמי שיניים , אז תוך כדי שאני מחפשת אותך שלפתי קיסם שיניים אחד בלי להשים לב בשביל לדקור אותך בעין .
חיפשתי אותך הייתי כל כך להוטה לרצוח אותך , כי למרות כל הטעויות והשטויות שלך אתה שוב בגדת בי כעסתי על עצמי על איך יכולתי לסלוח לך פעם אחר פעם..
המשכתי לחפש אותך עד שאמרתי לעצמי די הוא לא שווה את זה כוסעמק וחזרתי לחברות שלי, חשבתי עליך , אני פשוט לא הפסקתי לשנוא אותך ואת עצמי על כל פעם שנתתי לך את ההזדמנות הזאת לפגוע כי כל פעם מחדש , המסיבה נגמרה והיינו בחוץ בלילה , ראיתי מלאמלא כוכבים !! זה היה כל כך יפיפה, באותו רגע כבר שכחתי ממך וכמה פגעת בי ( בדרך כלל שאתה פוגע בי אני מרגישה את זה ומתעוררת מיד, הפעם לא הצלחתי להתעורר מהסיוט הזה אהה ונזכרתי ששלחתי לך גם הודעה ) בקיצור כל השמים היו בכוכבים וזה היה ממש יפה היה מישהו איתי ואני חושבת שזה אתה ואמרת לי שראית כוכב נופל , ניסיתי גם לחפש כוכבים נופלים אבל לא ראיתי כל כך הרבה כוכבים כמו שראית אמרת לי להתמקד ושהקשבתי להוראות שלך התגלו בפניי הרבה יותר כוכבים ! וזה היה כל כך יפיפיה ! התעוררתי בסוף .. זה בלבל אותי כל החלום הזה,
חשבתי שזה באמת קרה וקמתי עם שנאה גדולה כלפייך ואז , ואז נזכרתי שזה חלום .. שהגבר שלי לא יפגע בי יותר בחיים , שהוא ישמור עלי .. יכבד אותי והכי חשוב יאהב אותי :/


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך